کاله ۳ بازی تدارکاتی با تیم های ملی برگزار می کند

۲۵فروردین۱۳،

تیم والیبال کاله مازندران برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابتهای باشگاه های آسیا، ۳ بازی تدارکاتی با تیم های ملی والیبال برگزار می کند.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، تیم والیبال کاله مازندران که با قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های والیبال باشگاه های مردان آسیا شرکت می کند، از فدراسیون والیبال درخواست فراهم کردن مقدمات چند بازی تدارکاتی با تیم های ملی را پیش از حضور در رقابتهای آسیایی کرد. فدراسیون والیبال هم با بررسی این درخواست و هماهنگی با مربیان تیم های ملی، موافقت خود را اعلام کرد تا این تیم ۳ بازی تدارکاتی را با تیم های ملی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال ایران انجام دهد.

طبق  برنامه قرار است بازی تیم های ملی ایران و کاله مازندران در روزهای یکشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۷ فروردین انجام شود. ضمن اینکه بازی این تیم با تیم زیر ۲۳ سال هم در روزهای چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار خواهد شد. هر سه مسابقه راس ساعت ۱۷ در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آغاز می گردد.

تیم والیبال کاله مازندران از روز ۱ اردیبهشت رقابت خود در مسابقات باشگاههای آسیا را آغاز می کند. این تیم در گروه اول مسابقات با تیم های کویت، امارات و چین تایپه همگروه است.

رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا از یک تا ۹ اردیبهشت با حضور ۱۴ تیم به میزبانی تهران در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می گردد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.