کالین فیرث و اما استون به تازهترین فیلم وودی آلن پیوستند

۱۱اردیبهشت،

به گزارش سینما پرس/ کالین فیرث؛ بازیگر فیلم سینمایی «سخنرانی پادشاه» (The King’s Speech) و اما استون؛ بازیگر فیلم سینمایی «کمک» (The Help) برای ایفای نقش در تازهترین فیلم سینمایی وودی آلن قرارداد امضا کرده‌اند.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، تازهترین اثر وودی آلن که هنوز داستان فیلمنامه آن اعلام نشده است تابستان سال جاری در جنوب فرانسه کلید می‌خورد.

پس از «نیمه شب در پاریس» (Midnight in Paris)، این فیلم سینمایی دومین اثر آلن است که در فرانسه فیلمبرداری می‌شود. همچنین هشتمین اثر این کارگردان مطرح و برجسته است که در اروپا ساخته می‌شود.

همراهان همیشگی وودی آلن به نام لتی آرانسون و استفان تننبام به همراه استودیو فیلمسازی «گراویر پروداکشنز فیلم» تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی می باشند.

داریوس کانجی، آنی سیبل و سونیا گراند که در فیلم‌های سینمایی «نیمه شب در پاریس» و «تقدیم به رم با عشق» (To Rome With Love) به ترتیب به عنوان فیلمبردار، طراح صحنه و طراح لباس فعالیت کرده بودند، در این فیلم سینمایی نیز حضور دارند.

آخرین فیلم وودی آلن به نام «یاسمن آبی» (Blue Jasmine) در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) تابستان سال جاری توسط استودیو فیلمسازی «سونی پیکچرز کلاسیک» روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود. کیت بلانشت، الک بالدوین و مایکل سارسگارد از جمله بازیگران مطرح این فیلم سینمایی می باشند.

انتهای پیام/ ع م  – ب. ب 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.