کامبوزیا:وضعیت مالی رویانیان باید شفاف شود

۰۵ تیرماه ۱۳،

گزینه مدیرعاملی و عضو تازه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه آمادگی جانشینی محمد رویانیان را دارد گفت: برای تعیین مدیرعامل تازه باید جلسه هیات مدیره تشکیل شود که این اتفاق هنوز رخ نداده است. ضمن اینکه باید شفاف‌سازی‌های مالی و اقتصادی در این باشگاه انجام شود و بعد از آن در مورد مدیرعامل تصمیم بگیریم

گزینه مدیرعاملی و عضو تازه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه آمادگی جانشینی محمد رویانیان را دارد گفت: برای تعیین مدیرعامل تازه باید جلسه هیات مدیره تشکیل شود که این اتفاق هنوز رخ نداده است. ضمن اینکه باید شفاف‌سازی‌های مالی و اقتصادی در این باشگاه انجام شود و بعد از آن در مورد مدیرعامل تصمیم بگیریم.

محمد جعفر کامبوزیا عصر سه شنبه  در خصوص حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: نزدیک به یک ماه می گردد که به من حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را پیشنهاد داده اند و من هم پس از بررسی های لازم نظر مساعد خود را اعلام کردم تا شاید بتوانم به این باشگاه کمک کنم.

وی در خصوص حضورش به عنوان مدیرعامل این باشگاه گفت: موضوع مدیرعاملی بحثی است که هیات مدیره در مورد آن تصمیم می گیرد. فعلا این بحث را اکثر رسانه ها دامن زده اند. شاید هم در باور آنها نمی گنجد که انتخاب مدیرعامل از وظایف هیات مدیره است اما هنوز نشست هیات مدیره تشکیل نشده و نمی توان راجع به آن صحبت کرد.

عضو تازه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: من و خوردبین تنها دو روز است که به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده ایم . خود رویانیان و دو نفر دیگر هم اعضای این هیات مدیره می باشند و تا زمانی که جلسه تشکیل نشود همه بحث های مطرح شده تنها حدس و گمان و فرضیات و خیالبافی است. بنابراین بحث کردن روی این موضوع چندان عقلانی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که همه از شما به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه یاد می کنند خاطرنشان کرد: ممکن است من و یا فرد دیگری گزینه مدیرعاملی باشیم. شاید هم در جلسه هیات مدیره روی این موضوع بحث شود. البته این امکان نیز وجود دارد که یک گزینه خارج از هیات مدیره مطرح شود. حتی شنیدم دکتر سجادی یکی از کاندیداهای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است. در حالی که ایشان عضو هیات مدیره این باشگاه محسوب نمی شوند. بنابراین از حالا هیچ چیز مشخص نیست و نمی توان در این مورد صحبت کرد.

جعفر کامبوزیا در پاسخ به این پرسش کخه اگر به شما پیشنهاد مدیرعاملی شود آیا آمادگی پذیرش آن را دارید؟ گفت: موضوع آمادگی من در دو بخش مطرح می گردد. اگر بحث توانایی باشد که مشکلی وجود ندارد و این آمادگی را دارم ولی برای پذیرفتن مدیریت باشگاه پرسپولیس شرط و شروطی لازم است. در این باشگاه کارهای اقتصادی صورت گرفته که ما از آن بی خبریم. هر مدیری موفق تر است که اطلاعات دقیق تری داشته باشد. ضمن اینکه بقیه اعضای هیات مدیره نیز اطلاعات دقیقی از فعالیت های اقتصادی باشگاه ندارند. بنابراین اول باید این موضوع مشخص شود.

وی در این باره افزود: وضعیت مالی و شفاف سازی برنامه های اقتصادی رویانیان باید انجام بگیرد تا زمینه تصمیم گیری برای مدیرعاملی مهیا شود. اما این را بگویم که توانایی مدیرعاملی را دارم با این حال تاکید می کنم که این سبب نمی شود که چشم بسته تصمیم گیری کنم چون ما عادت داریم احساسی عمل کنیم و معمولا شعار دهیم.

کامبوزیا در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که با توجه به نزدیک شدن به پایان عمر وزارت ورزش و تغییراتی که در این وزارتخانه صورت خواهد گرفت، آیا حضورتان در پرسپولیس یک ریسک نیست گفت: اصلا بحث ریسک نیست. ۳۵ روز دیگر تا آغاز به کار دولت تازه مانده است و ممکن است این اتفاق برای خود رویانیان هم رخ دهد. قطعا دولت تازه دید سیاسی به باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت و کار کارشناسی صورت می گیرد. من که نگفتم من انتخاب می شوم. چه رویانیان و یا هر کس دیگری مدیرعامل باشگاه باشد در اصل قضیه با روی کار آمدن دولت تازه تغییری نخواهد کرد و حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر


rouzegareno.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.