کامبوزیا گزینه‎‌اصلی مدیر‌عاملی‌پرسپولیس

۰۱ تیرماه ۱۳،

فوتبال ایران

محمد رویانیان بعد از ماه‌ها فعالیت در راس کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس بعد از به اتمام رسیدن مجوز فعالیتش رفتنی شده و از صبح امروز (دوشنبه) اشخاص مختلفی به عنوان جانشین او مطرح می‌شوند.

یکی از اولین گزینه‌ها، حمید سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بود که به نظر می‌رسد چندان مورد توجه هیات مدیره باشگاه نیست، اما از این باشگاه خبر می‌رسد که محمدجعفر کامبوزیا گزینه اصلی مدیر عاملی پرسپولیس است.

وی که امروز به عنوان عضو تازه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شده باید در جلسه پیش روی این باشگاه شرکت کند. اما دومین نفری که از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی نام برده می‌شود، “علی پروین” است. کسی که بعد از حضور رویانیان در پرسپولیس همیشه در کنار سرخپوشان پایتخت بوده، اما یک بار دیگر زمانی که به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری این تیم معرفی شد، انتقادهای بسیاری را متوجه خود دید. اما این بار او برای تصدی سمت مهم‌تری در نظر گرفته شده و باید دید هیات مدیره پرسپولیس در روزهای آینده چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

جلسه هیات مدیره پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) با چندعضو تازه برگزار می گردد و تاکنون تنها خبر به عضویت در آمدن کامبوزیا و خوردبین در هیات مدیره رسانه‌ای شده است.

به نقل از ایسنا

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.