کامبیز حسینی مجری برنامه پارازیت رسما از صدای آمریکا اخراج شد

۴ م دیماه ،

مجری برنامه پارازیت شبکه صدای آمریکا، بالاخره پس از یکسال تعلیق و کشمکش، بیستم دسامبر ۲۰۱۲ (سی ام آذرماه ) از این شبکه اخراج شد.

 به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران؛ کامبیز حسینی مجری برنامه پارازیت شبکه صدای آمریکا، بالاخره پس از یکسال تعلیق و کشمکش، بیستم دسامبر ۲۰۱۲ (سی ام آذرماه ) از این شبکه اخراج شد.

در این راستا گروه تحقیق و نظارت بر بخش فارسی صدای آمریکا پس از یکسال تحقیق، گزارشی را در خصوص اخراج این مجری به کنگره ایالات متحده آمریکا تحویل داد که در آن دلائل اخراج ذکر شده است .

در این  گزارش  به موضوع همیشگی فساد در مدیریت بخش فارسی صدای آمریکا اشاره و صراحتا  به این موضوع تاکید شده است.

 در بخشی از گزارش گروه تحقیق و نظارت بر بخش فارسی صدای آمریکا آمده است که بحث فساد در مدیریت بخش” فارسی صدای آمریکا” تازگی ندارد و تمام بخش‌های دولت آمریکا، وزارت خارجه، وزارت دفاع، کنگره آمریکا و حتی کاخ سفید هم در جریان این موضوع قرار دارند و خواهان برخورد با ریشه فساد در این سرویس خبری می باشند.

 این گزارش تاکید می‌کند که همین مدیریت فاسد باعث شد تا شر کامبیز حسینی از سر این رسانه کم شود.

 این گزارش در بخش دیگری می‌افزاید این مجری بیش از اندازه مغرور شده و به این باور رسیده بود که دیگر کسی نمی تواند به وی آسیب برساند و هر روز بیشتر از روز پیش احساس محبوبیت می‌کرد و انعطاف پذیری شخصیتی‌اش کمتر می‌شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.