کامل ترین محصول امنیت و مدیریت شبکه عرضه شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت ایمن رایانه پندار، کامل ترین محصول امنیت و مدیریت شبکه با عنوان panda Endpoint Protection را برای شرکت ها و سازمان ها ارائه خواهد کرد.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تجهیزات رایانه ای، ایستگاه های کاری و به عبارت دیگر Endpointها از آن جهت که بازوهای عملیاتی و اجرایی محسوب می شوند از اهمیت بالایی برخوردارند و باید به بهترین وجه مدیریت و کنترل شوند! چراکه در این رایانه ها اغلب، اطلاعات سازمانی حساس و مهمی ذخیره شده و همچنین حاوی برنامه های کاربردی مورد نیاز کارکنان می باشند که به پیشبرد اهداف سازمانی کمک می کنند. از این رو این تجهیزات، فوق العاده مهم و حفاظت از آنها با استفاده از روش های ضدویروس صرف کافی نیست.
 
پس اگر شما مدیریت شبکه سازمانی کوچک، متوسط، بزرگ و یا بسیار بزرگ را در اختیار داشته و نیازهای امنیتی و نظارتی متنوعی هم دارید، اگر به دنبال یک مجموعه امنیتی و کنترلی مناسب میباشید، Panda Endpoint Protection یک گزینه ایده آل برای شما است.
 
امکانات Panda Endpoint Protection
 
Anti-Malware/ Anti-Exploit/ Anti-Spam/ Firewall
پیشگیری از نفوذ انواع بدافزارها، ویروس ها، حملات هدفدار و نفوذهای غیرمجاز به داخل محیط عملیاتی سازمان و نیز شناسایی ویروس های بسیار تازه و ثبت نشده از طریق سیستم های پیشرفته رفتارسنجی و حرکت سنجی کدها، از قابلیت های اصلی این ماژول امنیتی است.
 
Device Control
مدیریت امنیت و کنترل پورت های ارتباطی رایانه های سازمانی مانند پورت هایStorage, USB ها و… کنترل استفاده از انواع حافظه های جانبی قابل اتصال به رایانه های سازمانی که ممکن است در کاهش ضریب امنیتی شبکه و نشت اطلاعات حساس سازمانی موثر باشند.
 
مدیریت اصلاحیه ها
مدیریت متمرکز اصلاحیه ها بر روی کلیه تجهیزات، با قابلیت دریافت و توزیع خودکار اصلاحیه های لازم در سراسر شبکه. این اصلاحیه ها می توانند بر روی انواع سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی مورد استفاده در ایستگاه های کاری سازمان و حتی سخت افزارهای نیازمند بروز رسانی نصب شوند.
 
مدیریت برنامه های کاربردی
امکان تعریف و انتخاب برنامه های کاربردی امن و قابل اعتماد در شبکه، قابلیت تعریف نوع و نحوه استفاده از آنها با استفاده از تکنولوژی White Listing برای اجرای نرم افزارهای مجاز و Black Listing برای جلوگیری از دسترسی کارکنان سازمانی به نرم افزارهای غیرمجاز.
 
Content Wizard
قابلیت اجرای یکپارچه هر نوع فعالیت بر روی رایانه کاربران، نظیر توزیع محتویات و برنامه ها در سراسر شبکه، حذف نرم افزارها، اعمال سراسری تنظیمات، اجرای فرآیندهای مدیریتی در سراسر شبکه، تزریق اطلاعات مورد نیاز کلیه تجهیزات آی تی سازمانی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار است. در مجموع این ماژول قدرتمند به شما این امکان را خواهد داد تا مطابق با نیازهای خاص سازمانی خود، اصلاحیه های نرم افزاری مورد نظرتان را به صورت منحصر به فرد تهیه و در شبکه توزیع کنید.
 
کنسول مدیریتی و قابل تعمیم با کاربری آسان، کنترل دسترسی ها در سراسر شبکه بر حسب پست سازمانی کارمندان، بروز رسانی نرم افزارهای موجود در رایانه های خاموش و یا تجهیزات غیر متصل به اینترنت از دیگر ویژگی ها و امکانات بی نظیر این محصول امنیتی است!

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.