کامی هفت رنگ، سرکرده باند سارقان نوجوان

۱۴اردیبهشت،

اعضای باند سارقان حرفه‌ای که اقدام به سرقت دینام کولر از پشت بام‌های شهروندان ساکن در محله خلیج فارس می‌کردند،دستگیر شدند.

  اعضای باند سارقان حرفه‌ای که اقدام به سرقت دینام کولر از پشت بام‌های شهروندان ساکن در محله خلیج فارس می‌کردند،دستگیر شدند. 

 سرگرد پاسدار عطاءالله سینکایی رییس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد صبح دیروز ضمن اشاره به دستگیری اعضای باندی که اقدام به سرقت دینام کولر‌های آبی از پشت بام‌های شهروندان ساکن در محله خلیج فارس می‌کردند در تشریح جزییات این پرونده و نحوه دستگیری متهمان اظهار داشت:در پی اعلام شکایت شهروندان ساکن در جنوب غرب پایتخت در خصوص سرقت دینام کولر از پشت بام ساختمان‌ها و آپارتمان‌های محله خلیج‌فارس بلافاصله پرونده‌ای با موضوع «سرقت اموال خصوصی»تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان معاونت تجسس کلانتری قرار گرفت. 

با تشکیل پرونده تحقیقات ماموران آغاز و در ادامه رسیدگی به پرونده کارآگاهان اطلاع پیدا کردند تعدادی نوجوان حدوداً ۱۵ الی ۱۷ ساله به بهانه‌های واهی اقدام به زدن زنگ درب منازل شهروندان می‌کنند و پس از اینکه همسایه‌ها بدون اینکه از طریق آیفون سوال کنند که چه کسی زنگ می‌زند، اقدام به گشودن درب کردند سارقان از این فرصت استفاده می‌کنند و وارد آپارتمان شده و به پشت‌بام همسایه رفته و اقدام به سرقت دینام کولر می‌نمایند. 

سینکایی ادامه داد: با توجه اطلاعات به دست آمده طی تحقیقاتی که از همسایگان شد برخی از آنان که سارقان را حین سرقت در پشت بام ملاحظه کرده بودند مشخصات ظاهری آنان را به ماموران دادند. گشت زنی‌ها و عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی ادامه یافت تا اینکه یکی از واحدهای گشت خودرویی دو نوجوان ۱۶ ساله که ظاهری شبیه به سارقان داشتند را در محله خلیج فارس دستگیر به کلانتری انتقال دادند. 

متهمان که «امید.ف»و «فرامرز.ب» نام داشتند پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفتند در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در نهایت با توجه به دلایل بدست آمده لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند: به سرکردگی»فرشید.ک» (معروف به کامی هفت رنگ) سرقت می‌کردند. این مقام مسئول در پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به اینکه در بازجویی‌های پلیسی مشخص شد اعضای باند پس از سرقت،اموال مسروقه را به دو مالخر به نام‌های «علی» و «علیرضا» که به صورت خانوادگی در کار خرید وفروش ضایعات فعالیت داشتند، می‌فروختند،تصریح کرد: پس از اخذ دستور قضایی «علی» و «علیرضا» و کامی هفت رنگ دستگیر و ۱۶ عدد دینام کولر سرقتی از مغازه ضایعات فروشی آنان در محله خلیج فارس کشف شد.

گفتنی است، متهمان حسب دستور بازپرس شعبه چهار دادسرای ناحیه ۲۹ تهران (اطفال) با قرار مناسب به کانون اصلاح و تریبت نوجوان معرفی شدند.

روزنامه مردم سالاری


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.