کامیار فانیان با یک اثر تازه می آید

۱۶م آذر ،

اثر تازه کامیار فانیان با همکاری عاشیق عل عسگر وظیفه خواه که هم اکنون در مراحل ضبط قرار دارد به زودی در ایران و فرانسه منتشر می‌شود.

کامیار فانیان، نوازنده تار و سه تار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار یافتن یک آلبوم هستیم که در مراحل ضبط قرار دارد.

این نوازنده تار و سه تار در ادامه دربارهٔ این اثر موسیقایی گفت: این اثر، تلفیقی از موسیقی کردی و آذربایجانی است، همچنین بخشی از این آلبوم به چهار بخش از موسیقی ایران اختصاص دارد که شامل دوتار شرق خراسان، دوتار ترکمن، تنبور منطقه گوران و… است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز اسمی برای این اثر موسیقایی انتخاب نشده است، دربارهٔ قطعات این اثر گفت: در این اثر موسیقایی سه مقام موسیقی آذری و سه مقام موسیقی کردی اجرا می گردد، همچنین قطعاتی به بداهه نوازی تار وسه تار اختصاص دارد.

کامیار فانیان با اشاره به اینکه این اثر موسیقایی همزمان در ایران و فرانسه منتشر می گردد، دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این اثر موسیقایی عاشیق عل عسگر وظیفه خواه (خواننده)، حجت خدابنده (بالابان)، نبیل یوسف شریداوی (دف/دمام)، سجاد منصوری (تنبک/کوزه)، سامر حبیبی (کمانچه) و … از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان نوازنده تار و سه تار با این گروه همکاری می کنم.

پایان پیام/۴۶

 

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.