کامیون ولوو FH سایپا دیزل با کیفیت ترین کامیون ساخت ایران شد

کامیون ولوو FH سایپا دیزل با کیفیت ترین کامیون ساخت ایران شد

عصرخودرو : در تازه ترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ،کامیون ولوو FH ساخت شرکت سایپا دیزل با کیفیت ترین کامیون ساخت ایران شناخته شد.

به نقل از سایپانیوز، بر اساس آخرین گزارش شرکت ISQI در اردیبهشت ماه امسال ، کامیون ولوو FH  برای چندین ماه پیاپی در صدر جدول کیفی ترین خودروهای تجاری سنگین قرار گرفت .

کامیون کشنده ولوو  FH، محصولی با قدرت موتور ۴۸۰ اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو ۳ است که طی یکسال اخیر همواره عنوان کیفی ترین کامیون کشور را کسب کرده است.

در آمار اعلام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودرو های تجاری سنگین در مجموع ۸ خودرو در ۹ معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ‌ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس مجموع نمرات منفی کسب شده، در دو گروه «خیلی خوب» و «خوب» دسته‌بندی شده اند.

در جدول ارزیابی کیفی خودروهای تجاری سنگین ، کامیون ولوو FH ضمن اینکه در گروه خیلی خوب قرار گرفته است در ۹ معیار مورد بررسی شرکت بازرسی کیفیت ،در ۴ معیار نفوذ آب ، صداهای غیر مجاز ،تجهیزات الکتریکی و ترمز ،هیچ گونه نمره منفی را نداشته است.

همچنین در جدول ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ،کشنده دانگ فنگ T375 با کسب نمره منفی ۴۰٫۰ در رده ششم جدول خودورهای تجاری سنگین قرار گرفت که در مقایسه با خودروهای مورد بررسی در این جدول رتبه بسیار خوبی در میان کامیون های چینی فول CKD است.

بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پس از کامیون ولوو FH  ، کامیونت ایسوزو NPR و کامیونت ایسوزو NQR به ترتیب با نمره های ۳۰٫۸،.۳۱٫۳ در رده های دوم و سوم رتبه کیفی در این گروه قرار گرفته اند همچنین در این گروه ، کامیون ایویکو AT440 ،کشنده اسکانیا G380 ، کامیون البرز کشنده و کامیونت هیوندایی مایتی و کامیون سنگین بنزWH  به ترتیب در رده های چهارم تا هشتم جدول کیفی این گروه قرار گرفتند.

دوشنبه ۲۲ خرداد   ۱۳:۱۸


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سید محمد موسویان:

    سلام خیلی خوشحالم ک این کامیونساخت ایران شد… واقعادمتون گرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.