کاناوارو دوست دارد سرمربی یوونتوس ‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛ فابیو کونته مربی‌ جوان یوونتوس که به دلیل اتهام شرط بندی گسترده در مسابقات سری ب ایتالیا در خطر تعلیق و محرومیت ۱۵ ماهه از فوتبال قرار گرفته، باید در جلسه دادگاهی که ماه آینده تشکیل خواهد شد از خود دفاع و بی‌ گناهی‌ خود را اثبات کند.

اگر اتهام وارد شده به کونته اثبات شود، این مربی‌ به مدت ۱۵ ماه از هر گونه فعالیت ورزشی تعلیق خواهد شد و قهرمان ایتالیا سرمربی خود را از دست خواهد داد. البته سران یوونتوس چندی پیش اعلام کرده بودند که اگر کونته محروم شود همچنان از او حمایت می‌ کنند و او را به عنوان سرمربی تیم حفظ خواهند کرد.

با این حال فابیو کاناوارو کاپیتان سابق تیم ملی‌ ایتالیا در واکنش به شایعات اخیر گفت: «اگر در زمان محرومیت احتمالی‌ کونته هدایت یووه به من پیشنهاد شود بسیار سخت خواهد بود که به این پیشنهاد جواب منفی‌ بدهم زیرا این چالشی بزرگ برای من خواهد بود.»

او ادامه داد: «کونته مربی بزرگی است، او فصل گذشته موفق شد بدون شکست اسکودتو را فتح کند و امیدوارم به زودی مشکل او حل شود و در این فصل نیز هدایت بیانکونری را در دست داشته باشد.»

برنده توپ طلا فیفا در سال ۲۰۰۶ به تازگی موفق شده مدرک مربیگری A خود را از فدراسیون فوتبال ایتالیا دریافت کند و برای تبدیل شدن به یک مربی کلاس A یوفا نیازمند حضور یک ساله در یک تیم باشگاهی است.

هم چنین خبرهایی در مورد سپردن هدایت بانوی پیر به پاول ندود نیز شنیده شده که البته از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشده و به نظر می رسد جدی ترین گزینه برای هدایت این تیم، ماسیمو کاره را دستیار فصل گذشته کونته است.

فابیو کونته در اولین فصل حضورش روی نیمکت بیانکونری موفق شد یوونتوس را بدون شکست به قهرمانی در سری آ برساند و رکوردی جالب توجه از خود به جا بگذارد.

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.