کاندیداهای ریاست‌جمهوری به دنبال “بازریابی سیاسی” نباشند

۲۳فروردین۱۳،

عضو تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: ریاست جمهوری اسلامی ایران یک صحنه اجرایی بسیار سنگین است بنابر کسانی که داعیه دارند و می‌خواهند وارد فضای انتخابات شوند، به دنبال بازاریابی سیاسی نباشند تا دچار سرخوردگی نشوند.

مجتبی ثابتی مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در توضیح شرایط یک انتخاب اصلح گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب ایدئولوژیک بوده و تفاوت آن با سایر انقلاب‌های سیاسی این است که انقلاب ما براساس ایدئولوژی شیعی و اسلامی بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بر روی فردی که قرار است وظیفه پرزحمت ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد نیز باید بر اساس شاخصه‌های اسلامی باشد‌، اظهارداشت: اصلح از نظر ما کسی است که مشی وی در سیاست‌های داخلی و خارجی کاملا مشخص بوده و هم‌راستا با آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

عضو تبیین مواضع بسیج دانشجویی ادامه داد: عدالت‌محوری، مردمی بودن، سابقه سیاسی قوی، حرکت در چارچوب قانون اساسی و مشی نظام و مطیع محض ولایت فقیه بودن از شاخصه‌های اصلی یک کاندیدای ریاست جمهوری است.

ثابتی با تاکید براینکه اگر کاندیدایی کوچکترین‌ زاویه‌ای با ولایت فقیه داشته باشد، ولو اینکه شخص کارآمدی نیز باشد، مردم وی را نمی‌پذیرند، تصریح کرد: قانون اساسی ما این ویژگی را دارد که فرصت حضور در فضای سیاسی کشور را در اختیار همه اشخاص قرار می‌دهد، اما تمام اشخاصی که به خود اجازه ورود به عرصه کاندیداتوری را می‌دهند لزوما شرایط پذیرفتن ریاست قوه مجریه را ندارند.

وی با بیان اینکه برخی ائتلاف‌های شکل گرفته حتی شرایط فکری یکسان و مبانی متقنی ندارند، خاطرنشان کرد: عده‌ای فقط برای فرصت‌سازی وارد عرصه انتخابات می‌شوند و می‌خواهند از این فضا امتیاز بگیرند.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: ریاست جمهوری اسلامی ایران یک صحنه اجرایی بسیار سنگین است بنابر این انتظار می‌رود کسانی که در این زمینه داعیه دارند و می‌خواهند وارد فضای انتخابات شوند، به دنبال بازاریابی سیاسی نباشند و قبل از ورود به عرصه، فضا را به خوبی تحلیل کنند تا دچار سرخوردگی سیاسی نشوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.