کاندیداها در وهله اول خود و هوادارانشان را ملزم به رعایت اخلاق انتخاباتی کنند

۲۱فروردین۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور آینده کشور شود باید در وهله اول ستاد انتخاباتی و طرفداران خود را توجیه به رعایت اخلاق انتخاباتی و اجرای قانون کند چراکه رعایت اخلاق انتخاباتی امری ضروری است.

“احمد شوهانی” نماینده ایلام، شیروان، چرادول، ایوان و مهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها و ستاد انتخاباتی آن‌ها گفت: کاندیداهای شرکت در  انتخابات باید قانون و اخلاق انتخاباتی را محور برنامه‌های خود قرار دهند تا انتخاباتی شایسته پیش رو داشته باشیم.
 
وی در ادامه افزود: کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور آینده کشور باشد، باید در وهله اول ستاد انتخاباتی و طرفداران خود را توجیه به رعایت اخلاق انتخاباتی و اجرای قانون کند چراکه رعایت اخلاق انتخاباتی امری ضروری است.
 
نماینده مردم ایلام تصریح کرد: کاندیداهای حضور در انتخابات ریاست جمهوری باید ضمن قراردادن قانون در سرلوحه امورشان از دامن زدن به حواشی و مسائل پیش پا افتاده خودداری کنند و اخلاق انتخاباتی شایسته را مد نظر قرار دهند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: کاندیداها طی جلسات انتخاباتی خود با ستاد و هوادارانشات از آن‌ها بخواهند که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا دیگر شاهد تجربه تلخ سال ۸۸ نباشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.