کاندیداها را بعد از تعطیلات نوروز به دانشگاه دعوت می‌کنیم

۲۹م اسفند ،

“مسئول بسیج دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه فعالیت‌ انتخاباتی خود را به صورت رسمی از فروردین‌ آغاز می‌کنیم، گفت: به منظور تنویر فضای دانشگاه فروردین‌ماه از کاندیداهای احتمالی دعوت خواهیم کرد تا با حضور در دانشگاه برنامه‌های خود را برای دانشجویان تشریح کنند.

سجاد مصطفی‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، عملکرد بسیج دانشگاه شهید بهشتی در سال ۹۱ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، انتشار یافتن نشریات داخلی، برگزاری همایش‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی با گفتمان‌های هدفمند جهت ارتقای سطح آگاهی دانشجویان از جمله فعالیت‌های انجام شده از سوی بسیج دانشجویی در سال قبل بوده است.
مسئول بسیج دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی و اعزام دانشجویان داوطلب به مناطق محروم کشور و همچنین اردوهای راهیان نور از دیگر فعالیت‌هایی بود که در بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفت.

مصطفی‌پور با بیان اینکه دانشجویان بسیجی محور اصلی مطالبات دانشجویی می باشند، ابراز داشت: به منظور تنویر فضای دانشگاه فروردین‌ماه از کاندیداهای احتمالی دعوت خواهیم کرد تا با حضور در دانشگاه برنامه‌های خود را برای دانشجویان تشریح کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.