کاندیداهای انتخابات نباید با نگاه تخریبی با دولت‌های قبل برخورد کنند

۲۲خردادماه،

رییس دانشگاه ارومیه، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری نباید با نگاهی تخریبی با دولت‌های قبل برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، دکتر صدقی در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های مختلف استان در سالن شهید یعقوبی دانشگاه ارومیه، افزود: ما هر چه که امروز داریم بر مبنای پایه فعالیت‌های قبل است و نباید آنها را از پی ویران کرد.

وی ادامه داد: در چنین وضعیتی مردم دچار بی‌اعتمادی به همه‌ دولت‌ها و حتی دولتی که بر سر کار خواهد آمد، می‌شوند و وظیفه اساتید به خصوص بسیج اساتید در این وضعیت، تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه و در بین جوانان است.

رییس دانشگاه ارومیه از اساتید به عنوان پیشتازان عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و گفت: از وظایف عمده اساتید به خصوص اساتید بسیجی، حضور فعال در صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی، ارتقا و ایجاد فضای مناسب مشارکت‌های اجتماعی و ترسیم مسیرهای مناسب و صحیح اجتماعی است.

وی افزود: شاید پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی نظیر انتخابات در بین اعضای هیأت علمی، مسئله‌ای تعریف شده نباشد، اما بسیاری از اساتید می باشند که در کنار فعالیت‌های علمی، به مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه و دیگر اشتغالات ذهنی دانشجویان توجه دارند.

وی ادامه داد: در این خصوص نقش اساتید بسیجی حائز اهمیت است و اساتید باید در اموری که آینده نظام را تضمین می‌کند و سرنوشت کشور و نظام را رقم می‌زند و نقاط عطف ایران اسلامی است، پیشتاز عرصه‌های علمی بوده و ضمن مشارکت واقعی، همگان را تشویق به حضور همه جانبه کنند.

صدقی یک رأی هر فرد را مساوی با دور کردن شیطنت‌های دشمنان و فعالیت‌هایشان برای براندازی نظام دانست و خاطرنشان کرد: اساتید باید با حضور در صحنه انتخابات، جواب تند و محکمی باشند برای دشمنانی که در عرصه‌های این چنینی، اقدامات ضد انقلابی فزاینده علیه ایران را گسترده‌تر می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.