کاندیداها با فرد منتخب همکاری کنند؛ رئیس جمهور آینده به وعده‌ها عمل کند

آیت الله امینی:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
امام جمعه قم تاکید کرد: کاندیداها باید با فرد منتخب مردم همکاری داشته و وی را در انجام امور یاری کنند.

آیت الله ابراهیم امینی که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در حرم حضرت معصومه(س) حضور یافته بود رای خود را به صندوق شماره ۴۷۲ انداخت و در ادامه ضمن اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: اشخاصی هم که تاکنون موفق به رأی دادن نشده‌اند باید هرچه سریعتر در صحنه حضور یافته و در انتخابات شرکت کنند.

وی در ادامه با تاکید بر دقت در انتخاب فرد اصلح، انتخاب اصلح را سرنوشت ساز عنوان کرد و بیان داشت: انتخاب نباید بر اساس روابط دوستانه یا علاقه شخصی باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه در ادامه با بیان اینکه فرد منتخب باید به وعده‌ها عمل کند عنوان داشت: رئیس جمهور آینده باید در انجام امور از مشورت و نظرات اشخاص متخصص و اهل خبره استفاده کند.

وی در ادامه ضمن پیشنهاد به کاندیداهایی که انتخاب نمی‌شوند بیان کرد: این اشخاص نیز باید بدانند که عدم انتخابشان تقدیر الهی بوده است و باید با رئیس جمهور منتخب همکاری داشته باشند.

آیت الله امینی در ادامه به انتخابات شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: اشخاص منتخب در این انتخابات نیز باید برای عمران و آبادانی شهر تلاش کنند زیرا شهر قم نیازمند کارهای و پروژه‌های اساسی است.

وی ادامه داد: این اشخاص باید خدا را در نظر گرفته و نیاز مردم را در اولویت قرار دهند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.