کاندیداها خدمات دولت را زیر سؤال نبرند/ باید در مقابل دشمن مقاومت کرد

۱۳خردادماه،

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به پیشنهاد مقام معظم رهبری به کاندیداها برای پرهیز از سیاه‌نمایی گفت: کاندیداها نباید خدمات دولت را زیر سؤال ببرند.

محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بیست‌و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: مقام معظم رهبری در سخنان امروز خود، بر مقاومت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرده و سازش و کرنش در مقابل دشمن را سبب پسرفت ملت ایران توصیف کردند.

وی با بیان اینکه هرگونه کوتاهی در مقابل دشمن سبب گستاخی بیشتر آنها می‌شود، تصریح کرد: عزت ملت ایران اجازه نمی‌دهد که در مقابل دشمن کوتاه بیاییم؛ کسانی که دم از سازش می‌زنند، مورد عنایت مردم قرار نخواهند گرفت.

کوثری در ادامه با اشاره به پیشنهاد مقام معظم رهبری به کاندیداها برای عدم سیاه‌نمایی، گفت: خدماتی که در دولت نهم و دهم بوده به تعبیر مقام معظم رهبری درخشان بوده است لذا اشخاص نباید برای جلب آرای مردم خدمات دولت را زیر سؤال ببرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که سیاه‌نمایی علیه وضعیت امروز کشور نه تنها نمی‌تواند مقبولیت کاندیداها را بیشتر کند، بلکه با واکنش منفی مردم نیز همراه خواهد شد.

وی در پایان گفت: کاندیدای که انصاف را رعایت نمی‌کنند باید بدانند ممکن این شرایط برای آنها نیز پیش بیایید پس بهتر است از دایره انصاف خارج نشوند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.