کاندیداها و حامیانشان رعایت اخلاق انتخاباتی را فرض بدانند

۱۸خردادماه،

“مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت” گفت: کاندیداها و حامیان آنها باید دور از هرگونه سلیقه و تمایلات فردی در حریم اخلاق انتخاباتی حرکت کنند و بدانند که کسی حق ورود به حریم خصوصی اشخاص را ندارد.

میلاد رمضان‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در رابطه با رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی حامیان کاندیداها اظهار داشت: در شرایط کنونی بعضی از طرفداران نامزد‌ها به بیان مطالب تنش‌زایی می‌پردازند که فضای سیاسی کشور را ملتهب و چالش‌های ناخواسته‌ای را ایجاد می‌کند.

این فعال دانشجویی بیان داشت: این امر نه تنها برازنده نظام سیاسی کشور نیست بلکه موقعیت سیاسی نامزد مورد نظر را نیز به خطر می‌اندازد.

وی افزود: اگر فرض را بر عدم آگاهی این دسته از حامیان و مبلغین نامزد‌ها بگذاریم ضرورت توجیه این اشخاص توسط نامزدهای انتخاباتی از طریق ستادها به صورت صدور یک دستورالعمل اجرائی امری اجتناب‌ناپذیر است.

مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: در حالی که اگر این رفتا‌ها از روی آگاهی باشد نه تنها وظیفه نامزدها بلکه ارگان‌های سیاسی و انتطامی همچون وزارت کشور باید با برخورد قاطع از بروز این رفتارها و ناهنجاری‌های ضد اخلاقی جلوگیری نمایند و قصد و نیت این گروه‌ها و اشخاص را برای مردم روشن نمایند.

رمضان‌پور ادامه داد: کاندیداها و حامیان آنها باید دور از هرگونه سلیقه و تمایلات فردی در حریم اخلاق انتخاباتی حرکت کنندو هیچ فردی حق ورود به حریم خصوصی دیگر اشخاص را ندارد.

مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه هرج و مرج سیاسی نقطه اوج عدم رعایت اخلاق انتخاباتی است؛ خاطرنشان کرد: عدم توجه به رعایت اخلاق انتخاباتی می‌تواند تبدیل به یک آنارشیسم عمومی شود و هر دولتی در صورت شکل‌گیری عمر طولانی نخواهد داشت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.