کاندیدای جبهه پایداری در نشست شورای مرکزی نهایی شد

ایران > انتخابات
یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از نهایی شدن گزینه پیشنهادی این شورا خبر داد و گفت که این گزینه در صورت تصویب در شورای فقها، توسط لنکرانی اعلام عمومی می‌شود.

تسنیم نوشت: سید امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به زمان معرفی کاندیدای نهایی این جبهه گفت: براساس اساسنامه، مصوبات شورای مرکزی جبهه پایداری، بدون تصویب شورای فقها، مصوبه محسوب نمی‌‌شود.

وی در این باره افزود: شورای مرکزی در ابتدای امر سعید جلیلی، کامران باقری لنکرانی و پرویز فتاح را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی به شورای فقها عرضه کرد و پس از تصویب این گزینه‌ها، شورای مرکزی به بررسی وضعیت آنها به منظور عرضه یکی از آنها به عنوان گزینه پیشنهادی به شورای فقها، پرداخت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: در عین حال، این گزینه‌ها با یکدیگر و گزینه‌های دیگری که فکر می‌کردند آنها هم انتخاب مناسبی می باشند نیز مذاکراتی داشته‌اند.

قاضی‌زاده اضافه کرد: شورای مرکزی جبهه در همین زمینه، پس از انجام بررسی‌های لازم، گزارشی از نتایج برنامه‌های دولت آینده و تیمی که قرار است در دولت آینده فعالیت کنند را تهیه و در قالب یک گزارش نهایی، تصویب و تقدیم شورای فقها خواهد کرد. در صورت تصویب برنامه دولت آینده و گزینه پیشنهادی، موضوع از سوی سخنگوی جبهه پایداری اعلام عمومی می‌شود.

وی با بیان اینکه در گزارش نهایی مصوب شورای مرکزی، به یک گزینه که موانع حضور برای وی کمتر از بقیه بوده و او مورد توافق سایر گزینه‌ها هم هست، رسیده‌ایم، تأکید کرد: مصوبات شورای مرکزی بدون تصویب شورای فقها اجرایی نمی‌شود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.