کانون برای کودکان و نوجوانان فرهنگ‌نامه‌ نماز منتشر کرد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب فرهنگ‌نامه‌ نماز برای کودکان و نوجوانان را به نویسندگی ناصر نادری منتشر کرد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ تصویرگری این کتاب را فرهاد جمشیدی بر عهده داشته و از حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی به عنوان کارشناس محتوایی آن نام برده شده است.

در این کتاب تلاش شده تا کودکان و نوجوانان با استفاده از متن و تصویر با “احکام، آداب، آثار و تاریخ نماز” آشنا شوند. بر همین اساس، این احکام بر اساس رساله‌ توضیح‌المسایل امام خمینی(ره) تدوین شده و در عین حال مقلدان دیگر مراجع تقلید در این زمینه باید در کنار مطالعه این کتاب به رساله‌ توضیح‌المسایل مرجع خود مراجعه کنند.

نویسنده کتاب فرهنگ نامه‌ نماز برای کودکان و نوجوانان در مقدمه آن آورده: نماز، مهم‌ترین اعمال دینی است. اگر نماز در نزد خداوند قبول شود، عبادت‌های دیگر هم قبول می‌شود. نماز نور چشم پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (علیه‌السلام) است.

از جمله ویژگی‌های کتاب فرهنگ‌نامه‌ نماز برای کودکان و نوجوانان این است که در زیر هر واژه، برای ارتباط با واژه‌ دیگر، علامت “پیکان” آمده است.

همچنین برای مطالعه و شرح بیشتر در رساله‌ی توضیح‌المسایل امام خمینی(ره) با علامت “چشم” به مسئله‌های مرتبط رساله ارجاع داده شده است.

این کتاب با قیمت ۶هزار تومان مناسب گروه سنی «ج و د» (دوره دبستان و راهنمایی) با شمارگان ۱۰هزار نسخه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.