کانون صرافان نرخ ارز آزاد اعلام نمی کند

۰۹ام بهمن ،

بینا- چند روز پیش پایگاه اینترنتی کانون صرافان از دسترس خارج شد که با پیگیری های انجام شده مشخص شد سبب آن اعلام لحظه‌ای نرخ ارز آزاد در آن بوده است.
غیر قابل دسترس شدن پایگاه اینترنتی کانون صرافان در حالی صورت گرفته بود که این کانون از سوی بانک مرکزی برای اعلام نرخ ارز آزاد مجوز داشت.
براساس گزارش ایسنا، بعد از غیر قابل دسترس شدن پایگاه اینترنتی کانون، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در نامه ای الکترونیکی به مدیران کانون اعلام کرده که ۱۰ روز فرصت دارند تا روند فعلی پایگاه اینترنتی را تغییر داده و تنها به اعلام نرخ ارز مرجع و مبادلاتی بپردازد تا از حالت غیر دسترس بودن خارج شوند.
کانون نیز با غیر فعال کردن سامانه اعلام نرخ ارز آزاد توانست پایگاه اینترنتی خود را از حالت غیر قابل دسترس خارج کند و در گام های بعدی منتظر است تا بانک مرکزی مجوز اعلام نرخ آزاد پایگاه اینترنتی کانون صرافان را به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ارسال کند تا مانند قبل به فعالیت خود ادامه دهد.
گزارش های رسیده حاکی از آن است که مدیران کانون صرافان همچنان منتظرند تا مکاتبات بین بانک مرکزی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه انجام و نتیجه مکاتبات به کانون اعلام شود. همچنین کانون قصد دارد تا زیرساخت‌ها و نسخه آزمایشی پایگاه اینترنتی را به روزرسانی کند تا با توان بیشتر به فعالیت‌های خود ادامه دهد.
البته بعضی گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که کانون صرافان دیگر قصد ندارد در شرایط فعلی وارد بازار آزاد ارز شود تا از این طریق به مسائل ارزی دامن نزند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.