کانگ هی:بازی سختی برابرایران خواهیم داشت

به نقل از ایسنا،نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای آماده‌سازی به منظور دیدار با تیم ملی ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آرارات برگزار شد. بازیکنان کره‌ای در این تمرین تنها به دویدن آهسته به دور زمین و حرکات کششی پرداختند.

در پایان این تمرین چوی کانگ هی سرمربی تیم کره جنوبی در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

وی در شروع صحبت‌هایش گفت: این برای دومین بار است که به ایران می‌آیم. این بازی هم برای ما و هم برای ایرانی‌ها مهم است. ما مسابقه بسیار سختی پیش رو داریم ولی امیدواریم که نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم. امروز اولین تمرین خود را که تمرین سبکی بود در این ورزشگاه انجام دادیم.

سرمربی کره جنوبی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش در سلامت کامل به سر می‌برند یا خیر گفت: دو بازیکن ما مصدوم هستند و به بازی برابر ایران نمی‌رسند. این دو بازیکن پارک جی هونگ بازیکن اف سی بازل سوئیس و کیم گی هین که در قطر بازی می‌کند هستند اما چهار بازیکن چهارشنبه به ما اضافه می‌شوند که در واقع مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان ما هستند و من ا میدوارم که صحیح و سالم بمانند.

کانگ هی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا یک هفته زودتر از مسابقه به ایران آمده‌اند گفت: برای اینکه به شرایط آب و هوایی ایران عادت کنیم و تاثیر اختلاف ساعت ایران و کره را از بین ببریم یک هفته زودتر به ایران آمدیم چون با توجه به اختلاف حدودا ۵ ساعته ایران و کره جنوبی، ما باید حداقل ۸ تا ۱۰ روز زودتر به ایران می‌آمدیم.

در پایان خبرنگاری از سرمربی کره جنوبی پرسید آیا تیمش تمرین‌هایش را در ورزشگاه آرارات پیگیری خواهد کرد یا به ورزشگاه دیگری منتقل خواهد شد؟ گفت: این مسئله به نظر فدراسیون فوتبال بستگی دارد که آیا در همین ورزشگاه ادامه دهیم یا به جای دیگری برویم.

اولین تمرین تیم فوتبال کره جنوبی در ایران ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه به پایان رسید و بازیکنان این تیم با اتوبوس راهی هتل شدند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.