کاهش آمار تصادف های رانندگی در جنوب تهران

۳ م دیماه ،

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ گفت: با اجرای ۱۰ طرح ترافیکی در نقاط اتفاق خیز، آمار تصادف های رانندگی این منطقه کاهش یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۲۰ علیرضا اسفراینی نژاد با اشاره به این مطلب افزود: بر اساس مصوبه های کمیسیون تصادفات حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه بیست، ۱۰ طرح ترافیکی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و شریان های اصلی از جمله خیابان فدائیان اسلام، میدان معلم، چهارراه تقی آباد به منظور افزایش ایمنی معابر شهری اجرا شده که طبق آخرین آمار، تصادف های رانندگی این منطقه کاهش یافته است.
اسفراینی نژاد به ساماندهی ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به موقعیت مذهبی شهرری همزمان با مناسبت های مختلف پذیرای خیل عظیمی از شهروندان از دیگر مناطق شهر تهران است که انسداد معابر و ایجاد محدودیت های ترافیکی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به همراه تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی از تمهیداتی است که به منظور ایمنی شهروندان انجام می گردد. 
وی رفع خطر از نقاط اتفاق خیز، ترویج فرهنگ رفتارهای شایسته ترافیکی و ارتقاء آگاهی شهروندان را از جمله عوامل موثر در کاهش آمار مورد اشاره برشمرد و خاطرنشان کرد: احداث رفیوژ وسط، راستگرد ورودی خیابان پروین اعتصامی و انسداد خیابان شهید زهره وند در خیابان فدائیان اسلام و اصلاح هندسی میدان معلم و خیابان شهید بهشتی از جمله مهمترین طرح های ترافیکی مورد اشاره است. 
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه ۲۰ در پایان با اشاره به اصلاح هندسی چهارراه تقی آباد افزود: منطقه ۲۰ دارای ۶۹ پل عابر پیاده است که احداث پل های هوایی در ولی آباد، جاده امین آباد و چهارراه تقی آباد نیز تاثیر بسزایی در  ارتقاء امنیت شهروندان در عبور عرضی از خیابان داشته است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.