کاهش “بودجه” خدمات عمومی، زندگی شهروندان “انگلیسی” را ناگوارتر کرد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با کاهش پنج ساله بودجه خدمات عمومی در انگلیس تقریبا نیم میلیون شهروند نیازمند، از این خدمات محروم مانده‌اند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین، در پی کاهش بودجه خدمات عمومی در انگلیس تعداد سالمندان و معلولانی که از خدمات و مراقبت‌های اجتماعی برخوردارند، تقریبا نیم میلیون نفر کاهش داشته است.

این گزارش ممتاز به نقل از در حالی منتشر می‌شود که اعضای پارلمان انگلیس در مورد لایحه‌ای با هدف اصلاح کلی نظام مراقبت‌های اجتماعی در انگلیس رای‌گیری می‌کنند، اما این تهدید وجود دارد که با تصویب این لایحه، شرایط لازم برای برخورداری از حمایت دولتی بیش از پیش سخت‌تر شود.

موسسات خیریه و تشکل‌های مراقبت‌های عمومی از وزرای دولت خواسته‌اند به سیاه چاله‌ای بپردازند که در بودجه مراقبت‌های اجتماعی ایجاد شده و این نظام را با دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون پوند کسری بودجه سالانه مواجه ساخته است.

گزارش تازه نشان می‌دهد از حدود سال ۲۰۰۷ که بحران مالی جهانی آغاز شد و دولت‌ها در واکنش به آن مبادرت به اتخاذ برنامه‌های ریاضتی کردند،‌ تعداد اشخاص مسن‌تر یا معلولان و بیماران روانی در انگلیس که مراقبت‌های درمانی و حمایت‌های اجتماعی با بودجه دولتی دریافت کرده‌اند، حدود ۴۸۰ هزار نفر کاهش داشته است.

در این میان، اشخاصی که به اختلالات روانی دچار می باشند بیشترین لطمه را دیده‌اند. طبق محاسبات محققان، طی پنج سال کاهش بودجه خدمات عمومی، تعداد بیماران روانی که از این نوع خدمات برخوردار بوده‌اند، تقریبا نصف شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.