کاهش بیکاری با وعده های دور از واقعیت محقق نمی شود

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۰۲:۴۸:۱۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد تأثیر تحریم های اقتصادی اعمال شده از سوی غرب گفت: برای اینکه بتوانیم در مقابل تحریم های اقتصادی بایستیم نیازمند برنامه ریزی های دقیق و کارآ مد هستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، شهریار طاهرپور با اشاره به ضرورت حمایت از تولید ملی در سالجاری افزود: تحریم ها همواره باعث عقب ماندگی کشور می شود که برنامه ریزی دقیق در فعالیت های اقتصادی در مقابله با این تحریم ها موثر است.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های اقتصادی در سال های اخیر، حمایت از تولید ملی را راهکار اساسی در کاهش اثرات تحریم ها دانست و اظهارداشت: بهترین راهکار در بی اثر کردن تحریم های اقتصادی اعمال شده از سوی غرب، مدیریت صحیح و به دور از تصمیمات شتابزده  در امور اقتصادی است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد: اگر مجلس و دولت با هم در تحقق این شعار گام بردارند، بسیاری از مشکلات در کشور به خصوص در زمینه بیکاری مرتفع خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ظرفیت های مناسب اشتغال در صنایع و معادن کشور تصریح کرد: امروزه یکی از اساسی ترین نیازهای کشور، ایجاد اشتغال پایدار و نیز کاهش نرخ بیکاری است که با شعار و وعده های دور از واقعیت محقق نمی شود.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: حمایت از تولیدات داخلی نیازمند برنامه ریزی دقیق، کاهش وابستگی به نفت است که باید به آن ها بیشتر توجه شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۴۴۸۱۰۲۱۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.