کاهش تداخلات وسایل نقلیه در ساعات اوج ترافیک در منطقه ۴

۱۲م دیماه ،

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ گفت: به منظور سهولت در گردش به چپ، وسایل نقلیه در تقاطع خیابان هنگام و استقلال اصلاح هندسی شد.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور کاهش تأخیرات، ایجاد روانی در انجام حرکات ورزشی و همچنین کاهش تداخلات وسایل نقلیه خصوصا در ساعات اوج ترافیک، شمال خیابان هنگام، خیابان ۳۵ متری استقلال، رفیوژ میانی ضلع شرقی خیابان استقلال و شمالی خیابان هنگام توسط شهردار ناحیه ۷ عملیاتی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ ادامه داد: به منظور آموزش قوانین و مقررات رانندگی به دانش آموزان منطقه و آشنایی آنان با علایم راهنمایی و رانندگی، در آبان ماه سال جاری ۲۶۷۶ نفر از دانش آموزان مدارس منطقه از پارک آموزشی ترافیک واقع در بوستان پلیس بازدید کردند.

میرزایی تصریح کرد: در این بازدیدها ۵۳۵ نفر به صورت میانگین ماهانه به پارک آموزش ترافیک اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: در ادامه راه اندازی بزرگراه شهید زین الدین و به منظور تکمیل و افزایش ایمنی در این بزرگراه و کندروهای مربوطه تابلوهای ترافیک در این مسیر نصب شد.

میرزایی خاطر نشان کرد: این تابلوها شامل نصب ۲۵۰ تابلو اخطار دهنده، ۵۰ تابلو انتظامی، ۳۰ متر مربع تابلو راهنمایی مسیر می باشد و همچنین در باند کندرو ضلع جنوبی خیابان های اتحاد، دوربرگردان احسان، استخر به طول ۸ کیلومتر خط کشی محوری شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.