کاهش تعداد نمایندگی های فروش خودرو در ایتالیا

۲۷فروردین۱۳،

کاهش تعداد نمایندگی های فروش خودرو در ایتالیا

به سبب کساد شدن بازار خودرو در ایتالیا ، شمار نمایندگی های فروش خودرو در ایتالیا از سال دو هزار و هفت تاکنون سی و یک درصد کاهش یافته است که هفت درصد آن فقط مربوط به سال دو هزار و دوازده بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، بر اساس نتایج تحقیقی که مرکز پژوهش و تبلیغ کینته جیا انجام داده است سبب اصلی کاهش تعداد نمایندگی های فروش خودرو در ایتالیا، بی رونق بودن بازار خودرو است که تنها در سال دو هزار و دوازده ، نوزده ممیز هشت دهم درصد کاهش فروش داشت و از قرار معلوم روند کاهش آن امسال نیز ادامه خواهد یافت.
بر اساس اعلام این مرکز، تعداد نمایندگی های فروش خودرو در ایتالیا تا سال دو هزار و هفده ، به هزار و پانصد نمایندگی کاهش خواهد یافت. این در حالی است که تعداد نمایندگی های فروش خودرو در ایتالیا در سال دو هزار و دو ، سه هزار و چهارصد و پنجاه نمایندگی و در سال دو هزار و یازده رقم این شاخص تا اوایل امسال به دو هزار و یازده نمایندگی رسید.
این کاهش از آنجا نگران کننده است که حدود یک میلیون و دویست هزار نفر یعنی حدود چهل درصد اشخاصی که در سال دو هزار و دوازده در بخش خودرو کار می کردند در همین بخش یعنی نمایندگی های فروش خودرو مشغول به کارند.

سه شنبه ۲۷ فروردین   ۲۳:۴۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.