“کاهش دما” در بیشتر نقاط کشور بویژه نیمه شمالی کشور/”وزش باد” در “تهران”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تا روز جمعه دما در بیشتر نقاط کشور بویژه نیمه شمالی کشور کاهش می یابد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “پنجشنبه ۴مهرماه ۹۲” اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز به تناوب در بعضی مناطق واقع در سواحل شمالی کشور و پاره ای نقاط شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می گرددودر این مدت دریای خزر به سبب وزش باد شدید مواج است.
براساس این گزارش ممتاز به نقل از، بارش ها طی این مدت در شرق سواحل شمالی شدت بیشتری خواهد داشت و این بارش ها فردا در استان گیلان به صورت پراکنده خواهد بود و طی همین مدت خلیج فارس هم مواج است.

شایان ذکر است، وقوع پدیده باد وگردو خاک در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست و همچنین تا روز جمعه دما در بیشتر نقاط کشور بویژه نیمه شمالی کشور کاهش می یابد.
لازم به ذکر است، طی این مدت، در استان های تهران، قم، مرکزی، شمال اصفهان، سمنان،شرق استان کرمان و استان یزد نیز به تناوب شدت باد افزایش می یابد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف و در پاره ای نقاط  وزش باد پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود به ۲۹ درجه و درکمترین حالت به ۱۹ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.