کاهش سهمیه بنزین آژانس‌ها و مسافربرهای شخصی

بعد از کاهش اجازه برداشت بنزین ۷۰۰ تومانی، سهمیه بنزین “آژانس‌ها و مسافربرهای شخصی دوگانه‌سوز” هم کاهش یافت.

مجید شهیدی – رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی ایران – با اعلام این‌که سهمیه آژانس‌ها و مسافربرهای شخصی دوگانه‌سوز از ابتدای مهر ماه امسال طبق مصوبه ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها کاهش یافت، گفت: بر این اساس سهمیه این خودروها از ماهیانه ۳۰۰ لیتر به ۲۰۰ لیتر کاهش یافته است.
وی همچنین با تایید خبر روز گذشته ایسنا درباره کاهش سهمیه بنزین آزاد کارت‌های سوخت در مورد کاهش اجازه برداشت بنزین صد تومانی هم توضیح داد که این کار طبق مصوبه ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای اجرا در مهر ماه ابلاغ شده است.
شهیدی با رد این موضوع که در صورت اتمام اجازه برداشت ۳۰۰ لیتری بنزین ۷۰۰ تومانی امکان شارژ دوباره آن به همین میزان وجود دارد، گفت: در ماه تنها امکان برداشت ۳۰۰ لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی با کارت‌های سوخت وجود دارد و در صورت اتمام این سهمیه امکان شارژ دوباره آن وجود ندارد.
رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی البته یادآور شد که در صورت اتمام شارژ بنزین ۷۰۰ تومانی کارت‌های سوخت محدودیتی برای برداشت بنزین ۷۰۰ تومانی وجود ندارد چرا که افراد می‌توانند از طریق کارت سوخت جایگاه‌داران بنزین مورد نیاز خود را تامین کنند.
وی دلیل کاهش اجازه برداشت بنزین ۷۰۰ تومانی را این گونه توضیح داد: ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها به دلیل این‌که میزان ۵۰۰ لیتری ماهانه بنزین آزاد به طور کامل مصرف نمی‌شد آن را به ۳۰۰ لیتر کاهش داد.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.