کاهش سود خالص هوندا موتور

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 کاهش سود خالص هوندا موتور

کاهش سود خالص هوندا موتور

ممتازنیوز: سود خالص شرکت خودروسازی هوندا موتور ژاپن در سه ماهه اول سال مالی این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش یافت.

به گزارش ممتازنیوز، این شرکت که در توکیو مستقر است میزان سود خالص خود را برای سه ماهه آوریل تا ژوئن ۱۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ین (یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار) اعلام کرد. تحلیلگرانی که در نظرسنجی شرکت فکت ست (FactSet) شرکت کرده بودند میزان سود این شرکت را ۱۴۶ میلیارد ین پیش بینی کرده بودند.
این شرکت با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته در بخش تحقیقات و کارخانه های جدید اعلام کرد سود عملیاتی آن از وضع بهتری نسبت به سال قبل برخوردار است.
انتظار می رود این شرکت در سال مالی منتهی به پایان ماه مارس سال ۲۰۲۴ چهار میلیون و ۴۳۰ هزار دستگاه خود را به فروش رساند که از رقم چهار میلیون سال قبل بالاتر است.
روز چهارشنبه شرکت خودرو سازی مزدا که در هیروشیما مستقر است میزان سود سه ماهه خود را پنج میلیارد و ۴۶۰ میلیون ین (۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار) اعلام کرد.
شرکت تویوتا ژاپن به عنوان بزرگترین تولید کننده خودرو در سطح جهان قرار است روز جمعه میزان درآمدهای خود را اعلام کند.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از آسوشیتدپرس از توکیو، شرکت های خودروسازی ژاپن حضور قابل توجهی در بازار کشورهای نوظهور اقتصادی دارند. کاهش ارزش ین در برابر دلار یکی از عواملی است که به افزایش سود صادرکنندگان خودرو در ژاپن کمک می کند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.