کاهش قیمت خودروها در هفته ای که گذشت

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کاهش قیمت خودروها در هفته ای که گذشت

عصر خودرو : در هفته‌ای که گذشت قیمت بعضی از خودروهای پرتیراژ داخلی کاهش یافت.

به گزارش تفسیری پایگاه اطلاع رساتی «ممتاز» iبه نقل از ایسنا  در این هفته در محصولات گروه خودروسازی سایپا خودروی سایپا ۱۱۱ iبه قیمت حدود ۱۴ میلیون تومان iبه فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تعیین شده است.
سایپا SL 131 نیز در حالی iبه قیمت حدود ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و SX 131 نیز iبه قیمت حدود ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان iبه فروش می‌رسید که قیمت رسمی SL 131 معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و SX 131 نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.
در این هفته قیمت تیبا نیز حدود ۱۶ میلیون تومان بود. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین شده است. تندر۹۰ مدل E2 پارس خودرو نیز با اندکی کاهش قیمت مواجه شده و قیمت آن iبه حدود ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.
مگان ۲۰۰۰ اتومات نیز iبه قیمت حدود ۶۱ میلیون تومان iبه فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان است.
قیمت ماکسیما نیز در حالی iبه حدود ۹۳ میلیون تومان رسید که قیمت رسمی این خودرو ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. بعضی نمایندگی‌های فروش نیز در حالی قیمت تیانا فول را حدود ۱۲۰ میلیون تومان اعلام می‌کردند که قیمت رسمی این خودرو حدود ۸۰ میلیون تومان است.
در این هفته در گروه محصولات ایران خودرو نیز خودروی پژو ۲۰۶ در نمایندگی‌های فروش موجود نبود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل V9 آن iبه قیمت حدود ۴۱ میلیون تومان و مدل V8 نیز حدود ۳۱ میلیون تومان عرضه می‌شد. این در حالی است که قیمت رسمی مدل V9 حدود ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V8 نیز ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تعیین شده است.
تندر ۹۰ ایران خودرو نیز با اندکی کاهش قیمت مواجه شده و در مدل E1 آن iبه قیمت حدود ۲۲ میلیون تومان و مدل E2 نیز ۲۵ میلیون تومان iبه فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی تندر ۹۰ E1 ایران خودرو معادل ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.
در این هفته قیمت پژو ۴۰۵ نیز با اندکی کاهش iبه حدود ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است. روند کاهشی قیمت پژو پارس سال نیز ادامه یافته و قیمت این خودرو iبه حدود ۲۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۳ میلیون تومان است.
سمند EF7 در حالی iبه قیمت حدود ۲۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان عرضه می‌شد که قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۱ میلیون تومان است.

قیمت‌های یاد شده نسبی بوده و با توجه iبه محدود بودن عرضه از سوی خودروسازان و بعضی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها با درصدی از نوسان و تفاوت در نمایندگی‌های فروش مختلف همراه است.

انتهای پیام

جمعه ۲۶ آبان   ۱۱:۱۷

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.