کاهش قیمت مرغ به ۵۳۰۰ تومان

در حال حاضر متوسط قیمت هر کیلو گرم مرغ گرم در بازار به ۵۳۰۰ تومان کاهش یافته است و بر اساس پیش‌بینی‌ها این روند تا مرز ۴۷۰۰ تومان ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۱۷۰۰ تن مرغ گرم به قیمت ۴۷۰۰ تومان توزیع می‌شود.

حسن رادمرد در ادامه با تاکید بر تداوم توزیع مرغ با قیمت مصوب و حمایت دولت از تولید کنندگان افزود: با شروع توزیع گسترده نهاده‌ها در سطح کشور این انتظار وجود دارد که تولیدکنندگان برای دریافت سهمیه سویا اقدام کرده و روند اجرایی تفاهم‌نامه‌ها را تسریع کنند.

رادمرد با اشاره به تخلیه محموله ۱۵۰ هزار تنی سویا طی روزهای اخیر خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در این بخش نهاده‌های مورد نیاز دامداران و مرغداران تا سه ماه آینده تامین است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیاز سویای استان‌ها تا هشت روز آینده در خود استان ذخیره شده است، گفت: ارسال سویا به استان‌ها بر اساس اولویت و تقسیم بندی صورت گرفته در جریان است.

وی از مرغداران و دامداران درخواست کرد تا برای دریافت کنجاله سویای مورد نیاز به سازمان‌های صنعت معدن و تجارت استانهای مربوطه مراجعه کنند.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.