کاهش قیمت ۲۰۶ تیپ ۲

در بازار خودرو اتفاق افتاد

کاهش قیمت ۲۰۶ تیپ ۲

عصر خودرو : در حالیکه بالاخره ترمز افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کشیده شد اما قیمت مگان و ماکسیما در بازار افزایش یافته است.

به نقل ازممتازنیوز، در بازار امروز خودرو پژو۲۰۶ تیپ۲ پس از چند ماه افزایش قیمت بالاخره طعم ارزان شدن را چشید و از ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
البته دیگر محصولات خانواده ۲۰۶ تغییر محسوسی در قیمت نداشته اند و این خودرو در مدل SD V9 با قیمت ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و SD V20 با قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به فروش می رسد.
همچنین قیمت پژو۲۰۷ در مدل دنده ای ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و در مدل اتومات ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان است.
براساس این گزارش، خودروی مگان نیز که طی هفته های اخیر با رشد قیمتی مواجه بوده مجدد رشد یک میلیون تومانی داشته و به قیمت ۴۹ میلیون تومان در بازار رسیده است که عنوان می شود بهره گیری از این خودرو برای تشریفات اجلاس سران عدم غیرتعهدها سبب کم شدن آن در بازار و رشد قیمتی آن تا مرز ۵۰ میلیون تومان شده است. براساس این گزارش، خودروی ماکسیما اتومات که در این اجلاس به کار گرفته شده نیز با افزایش قیمت مواجه شده و به مرز ۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین در بازار خودرو سمند SE 15 میلیون تومان، تندر۹۰E2 20 میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، تیبا ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان، پژو پارس سال ۲۲ میلیون تومان است.
براساس این گزارش در بازار خودرو، قیمت نیو مزدا۳ با قیمت ۶۶ میلیون تومان، گرند ویتارا اتومات ۷۴ میلیون تومان، تویوتا کرولا ۷۴ میلیون تومان و تویوتا یاریس هاچ بک ۴۹ میلیون تومان است.

شنبه ۱۸ شهریور   ۱۶:۲۵


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ابی:

    خوب است من یک ۲۰۶ درحد ۱۵۰۰۰۰۰۰میلیون خریدارم پیدا نکردم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.