کاهش “مطالبات معوق” و افزایش سهم بازار در اولویت بانک ملی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد تقویت منابع‌مالی، کاهش مطالبات معوق و افزایش سهم بازار در الویت و لازمه قبول مسئولیت است.

به گزارش ممتاز به نقل از سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ؛ عبدالناصر همتی گفت : ملاک ایجاد تغییر در ساختار بانک، تحول است و تغییری که به تحول منجر نشود ، ارزشی ندارد.

وی  افزود: ایجاد تغییر و تحول در بانک براساس مستندات و عملکرد مدیران و روسای ادارات امور شعب صورت می‌پذیرد و اطلاعات حاشیه‌ای و شایعه ها به تصمیم‌گیری مدیریتی در این خصوص منجر نخواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران ایثار و تلاش مضاعف را لازمه قبول مسئولیت در بانک ملی ایران دانست و بر همفکری و ایجاد راهکار خلاقانه برای رسیدن به وضع مطلوب تاکید کرد.  

همتی همچنین بر جذب منابع ارزان قیمت، پیگیری و وصول مطالبات معوق، مدیریت پرداخت تسهیلات براساس انتفاع بانک و ارتباط قوی و ناگسستنی با مشتریان،کسب رضایت حداکثری مشتریان و توسعه خدمات و محصولات بانکی تاکید کرد.

همتی به روند کاهش شعب غیرکارآمد اشاره کرد و ادامه داد: خود را به ارائه گزارش ممتاز به نقل از و پاسخگویی به مسئولان نظام در قبال تکلیفی که به عهده گرفته‌ام، موظف می‌دانیم و هیچ اهمال و کم کاری در حوزه منابع بانک قابل پذیرش نیست.

مدیر عامل بانک ملی همچنین از حذف بازخرید اوراق مشارکت قبل از سررسید ، خبر داد و گفت: ۲۵ هزار میلیارد تومان منابع بانک به دلیل بدهی‌های دولت و بخش خصوصی قفل شده و سررسید ۳۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز فرا رسیده و دولت هنوز پول آنها را نپرداخته است.

همتی یکی از راهکارهای حفظ منابع، برغم فضای رقابتی در بازار را ایجاد ارتباط و روابط عمومی قوی با مشتری دانست و افزود: یک مدیر علاوه بر تمام خصوصیات مثبت شخصیتی و اخلاقی که دارد، باید توانایی اداره مجموعه خود براساس جذب منابع، کاهش مطالبات و افزایش سود را داشته باشد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.