کاهش میانگین زمان انتظار برای مالکان محصولات کرمان موتور

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 کاهش میانگین زمان انتظار برای مالکان محصولات کرمان موتور

کاهش میانگین زمان انتظار برای مالکان محصولات کرمان موتور

پرشین خودرو: معاون اجرایی امدادخودرو رفاه ایرانیان از کاهش میانگین زمان انتظار و رضایت مندی مالکان خودروهای کرمان موتور در مرحله اول سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ممتازنیوز، محمد بهرامی، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح هماهنگ امداد خودرو رفاه ایرانیان و شرکت کرمان موتور در نوروز سال با استقرار ۱۸۲ ایستگاه تخصصی امداد فنی در محورهای مواصلاتی کشور و همکاری نمایندگی های مجاز شرکت کرمان موتور در ایام نوروز موجب کاهش زمان انتظار و جلب رضایت مندی مالکان خودروهای کرمان موتور شده است .
وی افزود: تاکید ما بر ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بیشتر به مشترکان و گروه خودروساز خارجی است تا خاطره خوبی از خدمات امداد خودرو در سفرهای نوروزی در ذهن هموطنان نقش ببندد.
به گفته بهرامی، نمایندگان امدادخودرو رفاه ایرانیان از تمام ظرفیت و توان خود برای ارائه خدمات امدادی به مشترکان و مالکان خودروهای خارجی استفاده می‌کنند تا هموطنان با خاطری آسوده از باقی مانده تعطیلات لذت ببرند.
طرح امداد نوروزی گروه خودروساز خارجی تحت پوشش تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت و هموطنان برای دریافت خدمات امدادی در تمام ساعات شبانه روز می توانند با شماره ۶۴۰۲۶ تماس حاصل و یا به پورتال اینترنتی شرکت به نشانی www.refahiranian.ir مراجعه کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.