کاهش نرخ ین در مقابل دلار و یورو

۱۸ام بهمن ،

بینا- امروز، نرخ ین در مقابل دلار و یورو به پائین‌ترین حد آن در ۳۳ ماه قبل رسید.
به گزارش بینا از رویترز، امروز، چهار‌شنبه، نرخ ین ژاپن در مقابل دلار آمریکا و یورو به پائین‌ترین حد آن در ۳۳ ماه قبل رسید. این اتفاق در پی اقدام سرمایه‌گذاران به از سرگیری انجام تجارت راحت یک‌سویه به وقوع پیوست. سرمایه‌گذاران امیدوار می باشند که مدیر تازه و میانه‌روتر بانک مرکزی ژاپن که به‌زودی در مقام خود نصب خواهد شد، شدت اقدامات مربوط به سیاست تسهیل مالی را کاهش دهد.
بر اساس این گزارش، نرخ دلار به اندکی بیش از ۹۴ ین افزایش پیدا کرد. نرخ یورو نیز با وجود درخواست فرانسوا هولاند، رئیس جمهور فرانسه، مبنی بر جلوگیری از هرگونه تغییر غیر منطقی آن، به روند رو به افزایش خود ادامه داد.
این گزارش افزود، پول رایج ژاپن پس از اینکه ماساکی شیراکاوا، مدیر بانک مرکزی این کشور، روز سه شنبه اعلام کرد که پیش از پایان دوره ریاستش استعفاء خواهد داد، مجددا تحت فشار واقع شد.
شینزو آبی، اول وزیر ژاپن، که بانک مرکزی این کشور را تحت فشار شدید برای کنترل اقتصاد قرار داده‌است،‌ پیش‌تر تصریح کرده‌بود که مدیری می‌خواهد که در اجرای سیاست تسهیل مالی ژاپن شجاعانه‌تر اقدام کند.امروز، نرخ دلار به ۹۴٫۰۷۵ ین رسید. این در حالی بود که نرخ یورو نیز به ۱۲۷٫۶۹۵ ین افزایش یافت.
نرخ های یورو و دلار به طور یکنواخت در حال حرکت به‌سوی بیشترین حدود خود در ۲۰۱۰، به‌ترتیب ۹۴٫۹۹ ین و ۱۳۴٫۳۷ ین، می باشند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.