کاهش هزینه اجاره شرکت‌ها با فناوری پردازش ابری

۲۸اردیبهشت، همکاران سیستم- نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری از طریق استفاده از فناوری‌های پردازش ابری می‌توانند در هزینه‌های اجاره خود صرفه‌جویی کنند.

شرکت راک اسپیس (Rackspace)، یکی از عرضه کنندگان هاست‌های ذخیره داده در آمریکا اخیرا با انجام یک نظرسنجی در میان بعضی از کسب و کارها دریافته است شرکت‌هایی که از فناوری‌های پردازش ابری استفاده می‌کنند، می‌توانند در هزینه‌های اجاره خود صرفه جویی کنند.

یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که کسب و کارهایی که از فناوری‌های پردازش ابری استفاده می‌کنند از تحرک بیشتری برخوردار می‌شوند و این امر به‌ویژه در کسب و کارهای کوچک و متوسط سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های اجاره می‌شود.

بنا بر یافته‌های این نظرسنجی، استفاده از فناوری‌های پردازش ابری نیاز کسب و کارها به فضاها و اماکن فیزیکی را کاهش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، کسب و کارهای کوچک و متوسطی که از فناوری‌های پردازش ابری استفاده می‌کنند سالانه حداقل بیش از ۲۵ هزار دلار در هزینه‌های اجاره خود صرفه‌جویی می کنند.

بخش بسیاری از کسب و کارهایی که در این مطالعه شرکت کرده‌اند، حتی گفته‌اند استفاده از این فناوری‌ها سبب شده آنها سالانه بیش از ۳۱۰ هزار دلار در هزینه‌های اجاره خود صرفه‌جویی کنند.

شرکت راک اسپیس دریافته است استفاده از فناوری های پردازش ابری نیاز شرکت ها و سازمان ها به اماکن و فضاهای فیزیکی را کاهش می دهد و کارکنان آنها می توانند از راه دور و به کمک ابزارهای همراه فعالیت‌های کاری خود را از هر نقاط مختلف انجام دهند.

پژوهشگران این شرکت دریافته اند که استفاده از ابزارهای همراه برای انجام فعالیت کاری علاوه بر اینکه ضرورت حضور فیزیکی کارکنان را کاهش می‌دهد، کارایی و بازدهی آنها را نیز افزایش می‌دهد.

بیش از ۵۰ درصد از مدیران کسب و کارهایی که در این مطالعه شرکت کرده‌اند، گفته‌اند استفاده از فناوری‌های پردازش ابری و ابزارهای همراه به کارکنان آنها اجازه می‌دهد از هر نقطه از جهان وظایف و فعالیت‌های کاری خود را با موفقیت انجام دهند. راک اسپیس حتی دریافته است که بیش از ۸۰ درصد از کسب و کارهای شرکت کننده در این مطالعه کارکنان خود را ترغیب می‌کنند وظایف خود را خارج از محل کارشان انجام دهند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.