۲۰ کیلو کاهش وزن اشکان خطیبی برای بیماری جدیدش! +عکس



تاریخ انتشار: ۲۷ December 2015 | 7:52 am

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از : اشکان خطیبی خواننده و بازیگر جوان کشور در اینستاگرام خود تصویری از فیلم سینمایی جدیدش که اولین اکرانش در جشنواره فجر خواهد بود ،منتشر کرده است که وی را به شدت لاغرتر از قبل نشان می دهد.

کاهش وزن اشکان خطیبی برای بیماری جدیدش! +عکس

اشکان خطیبی بازیگر مجموعه هایی چون تهران پلاک ۱، در مسیر زاینده رود، تکیه بر باد و بچه های نسبتا بد در اینستاگرام خود اینگونه نوشته است: 

"روز خوش هفته تون به خیریادتونه من زمستون قبلى این شکلى شده بودم؟؟؟ پارسال به خاطر فیلم "سینما-نیمکت" مجبور به کاهش وزن شدم و در طول ٣ ماه ٢٠ کیلو وزن کم کردم! یعنى در این عکس که بعد از پایان فیلمبردارى برداشته شده ۵۵ کیلو وزن دارم.در سینما-نیمکت نقش نوازنده اى رو بازى مى کنم که بیمارى جوع داره !

در ضمن براى این فیلم طى یک دوره ى بسیار طاقت فرسا و فشرده نواختن ساز ویولن را یاد گرفتم.این فیلم امسال قراره که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده بشه.پ.ن: خیلى دوست داشتم که براتون عکسى از حضورم در خود فیلم به اشتراک بذارم اما متاسفانه اجازه ش رو ندارم.

امیدوارم به زودى با نزدیک شدن به جشنواره فجر بتونم این کار رو بکنم.فیلم سینما-نیمکت به نویسندگى و کارگردانى محمد رحمانیان در طول ۴۵ روز و در سردترین لوکیشن هاى ممکن!!! فیلمبردارى شده و جالب تر این که من در تمام مدت فیلمبردارى با یک زیرپراهنى جلوى دوربین رفتم دیگر بازیگران: على عمرانى-مهتاب نصیرپور-هومن برق نورد-رضا ناجى،…."



نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.