کاهش ۵۰ درصدی تعرفه رومینگ امارات برای مشترکین همراه اول

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نرخ مکالمات رومینگ امارات برای مشترکین همراه اول ۵۰ درصد کاهش یافت.

همراه اول اعلام کرد: طی مراسمی در برج همراه، با حضور مدیرعامل همراه­ اول و قائم مقام گروه اتصالات، به منظور رفاه حال و کاهش هزینه های مشترکین  همراه اول که در کشور امارات متحده عربی از سیم کارت خود استفاده می ­کنند، الحاقیه تخفیف ۵۰ درصدی رومینگ امضاء شد.
 
بر اساس این گزارش بدنبال انعقاد قرارداد همکاری بین این دو اپراتور، از روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه تعرفه هر دقیقه تماس از سیم کارت ­های همراه اول در امارات با ایران از ۳۰۰۰۰ریال به ۱۵۰۰۰ریال، تماس داخلی از ۱۰۰۰۰ریال به ۷۰۰۰ریال و ارسال پیامک از ۷۰۰۰ریال به ۴۰۰۰ریال کاهش می یابد.
 
این گزارش می افزاید:‌ طبق این قرارداد از این پس تماس دریافتی دقیقه ­ای ۱۰۰۰۰ریال و دریافت پیامک در کشور امارات رایگان است.
 
هم اکنون اپراتور اول در قالب طرح «تعرفه های فیروزه ای رومینگ»، به مشترکین خود که در ۸ کشور عربستان، عراق، امارات متحده عربی، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان و ایتالیا از سیم­کارت های همراه اول استفاده کنند، تخفیفات ویژه ای می دهد.
 
همراه اول توصیه کرده است با توجه به اینکه شارژینگ سیم کارت های اعتباری بصورت آنلاین انجام می شود، مشترکین به منظور مدیریت بهتر هزینه های رومینگ بین الملل، در سفرهای خارجی از این سیم کارت ها استفاده کنند.
 
هم اکنون همراه اول با ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ کشور قرارداد رومینگ بین الملل دارد که همگی بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده اند.
 
براساس این گزارش، همراه اولی ها می توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰، ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور بدون صفر» به ۸۰۷۰ و ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور بدون صفر» به ۹۹۰۰۰۹۰ از تعرفه های رومینگ و مکالمات بین الملل در کشور مورد نظر اطلاع یابند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.