کاهش ۱۰ درصدی متوفیان تصادفات

۱فروردین ۱۳،

فرمانده پلیس‌راه استان بوشهر گفت: در سال قبل آمار متوفیان تصادفات جاده‌ای نسبت به سال ۹۰ حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛قدرت‌الله کشکولی  اظهار داشت: بر اساس آمار پزشکی قانونی آمار متوفیان تصادفات در استان بوشهر نسبت به سال ۹۰ حدود ۱۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: پلیس‌راه استان بوشهر از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۹۱ تا پایان روز ۱۷ فروردین ماه ۹۲ در قالب طرح نوروزی در حال آماده باش است.
 
فرمانده پلیس‌راه استان بوشهر تصریح کرد: محور بوشهر، برازجان، گناوه به دیلم، گناوه به برازجان، برازجان به دالکی و کنار تخته پرترافیک‌ترین محورهای استان بوشهر است.
 
کشکولی گفت: بر اساس طرح نوروزی تردد انواع تریلی، کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی در طول اجرای طرح ترافیکی نوروز در جاده‌های استان بوشهر بر اساس زمان بندی خاصی ممنوع است.
 
وی ادامه داد: مرحله اول از ساعت ۷ صبح روز ۲۷ اسفندماه سال قبل تا روز دوشنبه پنجم فروردین ماه و مرحله دوم نیز از ساعت ۷ صبح روز ۱۲ فروردین تا ۱۴ فروردین ماه خواهد بود.
 
کشکولی تصریح کرد: کارکنان پلیس‌راه استان بوشهر با استفاده از تمام توان خودروهای نیروی انتظامی و نیروی انسانی و تجهیزات نوین در جاده‌های استان با رانندگان متخلف به طور جدی برخورد می‌کنند.
 
رئیس پلیس‌راه استان بوشهر از رانندگان خواست در هنگام رانندگی دقت لازم را به کارگیرند و در حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.