کاهش ۱۴ درصدی تعداد “سهم” در پایان آبان ماه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بورس تهران در پایان معاملات منتهی به ۳۰ آبان ماه تعداد ۱۵ هزارو ۴۱۹ میلیون سهم در ۱ میلیون و ۸۴۴ هزار و۱۶۸ دفعه مورد معامله قرار گرفت، و به ترتیب ۷ / ۱۴ درصد کاهش و ۹ / ۰ درصد افزایش را نسبت به ماه قبل تجربه کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بورس تهران در پایان معاملات منتهی به ۳۰ آبان ماه تعداد ۱۵ هزارو ۴۱۹ میلیون سهم در ۱ میلیون و ۸۴۴ هزار و۱۶۸ دفعه مورد معامله قرار گرفت، و به ترتیب ۷ / ۱۴ درصد کاهش و ۹ / ۰ درصد افزایش را نسبت به ماه قبل تجربه کرد.
 
همچنین ارزش کل معاملات خرد و بلوک به ۶۶ هزارو ۲۱۲ میلیارد رسید و حجم معاملات خرد و بلوک با ۱۴ هزار و ۸۹۷ میلیون سهم به ترتیب با ( ۶ / ۲۷۴) و (۵ / ۱۷)  درصد کاهش نسبت به ماه قبل همراه شدند.
 
بر این اساس ۸۱۳ هزارو ۱۵۳ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۸۱۳ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به مهر ماه کاهش (۲ / ۱)   درصدی را نشان می دهد.
 
 این در حالی است که شاخص کل با ۵ هزارو ۴۲۶ واحد افزایش  نسبت به ماه قبل  معادل ۴۳ / ۷ درصد افزایش ، به رقم ۷۸ هزارو ۴۲۴ واحد رسید.
 
شاخص بازار اول با ۳ هزارو ۶۱ واحد افزایش به رقم ۵۷ هزارو ۷۵۹ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با ۱۵ هزارو ۶۵۷  واحد افزایش عدد  ۱۵۳ هزارو ۵۱۹ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با  ۶۰ / ۵ درصد و ۳۶ / ۱۱ درصد رشد نسبت به مهرماه مواجه شدند.
 
طی آبان ماه سهام گروه حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات با ۷۴ / ۱۵۷ درصد، محصولت کاغذی با ۱۲ / ۵۰۹  درصد، استخراج سایر معادن با ۳۸ / ۴۱  درصد و استخراج کانه های غیر فلزی با ۹۸ / ۳۷  درصد بیشترین تغییر در شاخص را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.