کاهش ۱۴ درصدی قیمت آلومینیوم در تالار بورس کالا

۲۹ آبان ،

امروز دوشنبه در حالی ۱۱۲۰ تن انواع محصولات آلومینیوم در شرکت بورس کالای ایران به ارزش ۸۹ میلیارد ریال خرید و فروش شد که نرخ انواع شمش آلیاژ و شمش هزار پوندی آلومینیوم شرکت های ایرالکو، هرمزآل و المهدی، از ۱۱ تا ۱۴ درصد کاهش یافت.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۰۸۰ تن انواع شمش شرکت ایرالکو با کاهش قیمت ۱۱ تا ۱۴ درصدی معامله شد. همچنین، ۲۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹٫۷ شرکت آلومینیوم هرمزگان و ۲۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹٫۷ شرکت المهدی با کاهش ۱۴٫۲۷ درصد برای هر دو محصول به قیمت ۷۰ هزار و ۵۰ ریال معامله شد.

علاوه بر این، در گروه محصولات فولادی،شرکت فولاد مبارکه ۳۵۲۰ تن ورق گرم B با قیمت ۱۴ هزار و ۴۶۱ ریال، ۲۹۷۰ تن ورق گرم C با قیمت ۱۴ هزار و ۶۲۰ ریال و ۹۰۰ تن ورق گرم B با قیمت ۱۷ هزار و ۶۳۳ ریال به صورت سلف به فروش رساند . همچنین ، معاملات خارج از بورس ۷۱ هزار و ۴۰ تن انواع ورق فولادی این شرکت در سیستم مچینگ ثبت شد.

در این تالار همچنین ، گروه صنایع افق البرز ۱۰۰ تن مس مفتول را به قیمت ۲۲۷ هزار و ۸۲۷ ریال معامله کرد. ۲ کیلو گرم شمش طلای ۹۹۸ شرکت تهیه و تولید مواد معدنی نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد.

براساس این گزارش تفسیری، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ، ۶۹۰ تن انواع روغن شرکت نفت بهران به همراه ۱۰۲۳ تن انواع مواد شیمیایی و ۶۶۴ تن انواع مواد پلیمری شرکت پتروشیمی شازند مورد معامله قرار گرفت.

این گزارش تفسیری حاکی است در تالار صادراتی ، ۲۰۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت نگین فخر آذربایجان با قیمت ۵۹۰ دلار در هر تن مورد معامله قرار گرفت و در تالار داخلی نیز ۳۰۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ و ۱۰۰ تن قیر آمولسیونی زودشکن شرکت نفت پاسارگاد تهران به ترتیب با قیمت ۶۹۵۰ و۴۰۰۰ ریال ، به فروش رسید.

در مجموع تالار معاملات بورس کالای ایران در روز دوشنبه با معامله ۱۴۰ هزار و ۳۳۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۳۰۴ میلیارد ریال به کار خود پایان داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.