کاهش ۲۰ درصدی قیمت مکالمات تلفنی با کارتهای اعتباری

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رییس اداره ارتباطات همگانی شرکت مخابرات استان تهران از کاهش ۲۰ درصدی iبها مکالمات تلفنی از طریق تلفنهای همگانی و نیز کارتهای اعتباری تلفنی خبر داد و گفت: استفاده ار این کارتها برای خانواده‌ها حتی در منازل بسیار iبه صرفه‌تر خواهد بود.

به گزارش تفسیری ایسنا، رامین آرام اظهار کرد: iبها پایین و مدیریت ساده و کارآمد برای کنترل iبها‌های خانوار از جمله دلایل استفاده از کارتهای تلفنی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ضریب نفوذ تعداد تلفن همگانی استان تهران ۳٫۴ درصد و بالاتر از ضریب نفوذ جهانی است گفت: اکنون مردم در کمتر از یک دقیقه پیاده روی می‌توانند iبه تلفن همگانی در فواصل کوتاه دسترسی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه تلفنهای همگانی مالتی مدیا نیز در اماکن عمومی و دانشگاه‌ها و برحسب نیاز نصب شده است خاطر نشان کرد: ۳۵۰ هزار مخاطب در سطح شهر تهران روزانه از این دستگاه‌های تلفن استفاده می‌کنند.

بنا بر اعلام ستاد خبری گروه شرکت‌های مخابرات ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام، آرام با اشاره iبه iبها دو هزار تومانی کارتهای تلفنی و همگانی خاطر نشان کرد: بر اساس استاندارد استفاده از کارتهای تلفن ۱۱۷ ثانیه در ایران و ۱۰۳ ثانیه در دنیا است و نرخ مکالمات در داخل استان iبه ازای هر پالس (۱۳۴ ثانیه) حدود ۶۱ ریال وتلفن همراه ۵۳ ریال بر اساس مسافت منطقه است.

به گفته وی مشترکان برای خرید کارتهای ارتباطی و تلفنی می‌توانند iبه امور مشترکان مراکز مخابراتی باجه‌های سطح شهر و نیز پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.