کاهش ۵۰ درصدی تخلفات خطوط ویژه

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 کاهش 50 درصدی تخلفات خطوط ویژه

کاهش ۵۰ درصدی تخلفات خطوط ویژه

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور تهران از اجرای طرح برخورد با تخلفات موتور سواران، تخلفات شبانه و ساماندهی خطوط ویژه خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ تیمور حسینی اظهار داشت:طرح شبانه از ۴ ماه قبل در تهران آغاز شده است و ماموران براساس وظایف ذاتی هر شب اقدام به گشت زنی و برخورد با تخلفات می کنند. خوشبختانه در یک ماه گذشته میزان حوادث شبانه پایتخت به ویژه در بزرگراه ها کاهش چشمگیری یافته و بزرگراه های پایتخت دیگر جولانگاه عده ای از متخلفان نیست.
رئیس پلیس راهور تهران از کاهش تخلفات در خطوط ویژه و ساماندهی این معابر خبر داد و افزود: خوشبختانه طرح ساماندهی خطوط ویژه از یک ماه قبل در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت و ماموران با تمرکز روی این خطوط از تردد خودروهای غیرمجاز و موتور سیکلتها در خط ویژه جلوگیری کردند. برآوردهای اولیه نشان از کاهش ۵۰ درصدی تخلفات در خطوط ویژه دارد اگرچه پلیس نیز معتقد است هنوز با نقطه آرمانی در این حوزه فاصله داریم. خطوط ویژه در برخی خیابان ها مانند مولوی و مصطفی خمینی به صورت کامل ساماندهی نشده است.
به گزارش مهر، حسینی با اشاره به افزایش حضور خودروهای کفی پلیس در سطح شهر برای برخورد با موتور سواران متخلف گفت: طرح برخورد با موتور سواران متخلف در پایتخت آغاز شده است و پلیس بدون اغماض با تخلفات موتور سواران به ویژه حرکت در پیاده رو،حرکت در خلاف جهت، عبور از چراغ قرمز و نداشتن کلاه ایمنی برخورد می کند. برنامه مفصلی برای ساماندهی موتور سواران داریم که سعی می کنیم به مرور زمان آن را اجرا کنیم.
وی افزود: طرحهای ضربتی یک هفته ای برای برخورد با موتور سواران جوابگو نیست و به عنوان یک مسکن مقطعی ممکن است در بازه ای از زمان جوابگو باشد. ساماندهی موتور سواران نیاز به زمان و طرح های کاربردی دارد.
رئیس پلیس راهور تهران در مورد اینکه چرا طرحهای ترافیکی در رسانه ها اعلام نمی شود،گفت: سعی داریم طرح های ترافیکی را بدون جنجال و هیاهو برگزار کرده تا مردم اثر گذاری طرحها را در سطح شهر حس کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.