کاهش ۷٫۸ درصدی مصرف گازوئیل در کشور

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مجموع مصرف گازوئیل در طی هفته قبل با مصرف روزانه ۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر iبه ۶۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید که در مقایسه با هفته پیش از آن ۷٫۸ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، براساس آمارهای رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مجموع مصرف گازوئیل روزانه iبه مرز ۶۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید که در قیاس با هفته پیش از آن ۶۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، ۵۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر معادل ۷٫۸ درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین بالاترین رقم مصرف گازوئیل در هفته قبل مربوط iبه روز شنبه ۲۹ مهر ۱۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر و کمترین آن روز جمعه ۵۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر است.

طبق این گزارش تفسیری، مجموع نفت سفید کشور برپایه آمارهای ارایه شده در فاصله وقتی ۲۹ تا پنجم آبان iبه شدت کاهش داشته و در مجموع iبه ۱۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر رسید که این میزان در مقایسه با مصرف هفته پیش از آن ۲۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر، ۱۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر معادل ۴۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین مصرف نفت کوره ۳۵۷ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر ثبت شده که در مقایسه با هفته پیش از آن ۴۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر، ۹۰ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر معادل ۲۰ درصد کاهش داشته است.

برپایه این آمار میانگین روزانه مصرف نفت کوره کشور در هفته قبل ۵۱ میلیون لیتر بوده است. /عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.