“کاوه” با تصویری جدید به تبریز رفت

 "کاوه" با تصویری جدید به تبریز رفت

“کاوه” با تصویری جدید به تبریز رفت

ممتازنیوز: سایپا دیزل با هدف ارائه تصویری توانمند از یک خودروساز معتبر در نمایشگاه بین المللی تبریز، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

این شرکت به عنوان باکیفیت ترین تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور به همراه ۱۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود در استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و در فضایی بالغ بر ۱۰۰۰ متر ، حضوری فعال و چشمگیر در این نمایشگاه داشت.
این گزارش حاکیست: شرکت سایپا دیزل در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کلینیک تخصصی کامیون کاوه را با هدف معرفی این محصول و با حضور متخصصین حوزه خودروهای تجاری، مدیران استانی و همچنین سایر علاقه مندان برگزار کرد.
یکی از جالب ترین بخش های این کلینیک تخصصی، تست فنی و عملی کامیون کاوه توسط علاقه مندان بود که در محوطه ای مخصوص در نمایشگاه تبریز برگزار و با استقبال پرشور بازدیدکنندگان روبرو شد.
گفتنی است؛ «کلینیک محصول» از جمله روش های جدید پژوهش بازار است که تصویر جامعی از وضعیت یک محصول جدید در مقایسه با رقبای موجود در بازار ارایه می دهد.
شایان ذکر است، علاوه بر کامیون کاوه، پنج محصول دیگر شرکت سایپادیزل شامل: کامیون های کشنده البرز، کامیون R270، کامیون R160 وکامیونت الوند نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده شد.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از ۲۶ تا ۳۰ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه تبریز برگزار شد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.