کاوه یغمایی موسسه موسیقی برپا می کند

شبکه ایران/ نداسیجانی کاوه یغمایی خواننده ، نوازنده، تنظیم کننده و آهنگساز راک ایرانی، بزرگ‌ترین فرزند کوروش یغمایی، که آوازه شهرتش در زمان انتشار آلبوم های پدرش به عنوان صدابردار وی بوده است و از اواسط دهه هفتاد کار هنری اش را با برگزاری کنسرت و انتشارآلبوم آغاز کرد. آلبوم هایی چون «مسافر کویر» با خوانندگی‌آریو حبیبی و موسیقی کاوه یغمایی، «شعر نفس گیر» به خوانندگی پیمان نیکسار و موسیقی کاوه یغمایی و همچنین دو آلبوم«مترسک »به آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال ۱۳۸۲و «سکوت سرد» به خوانندگی،تنظیم و آهنگسازی خودش در سال ۱۳۸۶ توسط کمپانی ترانه در خارج از ایران منتشر کرد.
پس از شایعاتی که از حضور کاوه یغمایی در ایران خبر می داد در نشست خبری که ۸ خردادماه سال جاری از سوی موسسه فرهنگی هنری « پنج برگ هنر»به مدیرعاملی فریدون خشنود برگزار شد این هنرمند به تمام حرف و حدیث ها پایان داد و هدف و خروج خود از ایران را اینگونه بیان کرد: هدفم این بوده که اطلاعات و تجاربی را که در زمینه موسیقی درک کرده ام در ایران به مردم کشور خودم ارائه دهم تا برای پیشبرد وضعیت موسیقی در ایران استفاده کنم.
میثم یوسفی مدیر برنامه کاوه یغمایی در گفتگو با شبکه ایران درباره برنامه های آتی این هنرمند گفت:درحال حاضرکاوه یغمایی بر روی آلبوم جدید محمد محتشمی و آریو حبیبی کار می کند.
وی افزود:این دومین آلبومیست که کاوه با آریو همکاری دارد و در این آلبوم به عنوان ناظر و مشاور با آریو همکاری دارد.

یوسفی تصریح کرد: کاوه یغمایی تصمیم دارد بزودی با همکاری چند تن از موزیسین های مطرح کشورمان و همچنین دوستان قدیمی خود که در آلبوم های آنها همکاری داشته است موسسه ای برای آموزش موسیقی راه اندازی کند.
وی درباره هدف از ایجاد این موسسه اظهار داشت:هدف کاوه یغمایی از راه اندازی این موسسه این است که دوست دارد برای موسیقی یک حرکت ارگانی و منسجم انجام شود تا یک حرکت کوچک.

یوسفی درباره آلبوم های این خواننده گفت:بعد ازعید نوروز تکلیف انتشار آلبوم جدید کاوه مشخص می شود البته منتظر هستیم ببینم از سوی وزارت ارشاد چه قدمی برداشته می شود.
 

پایان مطلب/


شبکه ایران
بازنشر: ممتازنیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. mahan:

    عرض ادب..
    یه ۴ماهی میشه ک شنیدم شبو روز به این فکر میکنم که ظرفیت تکمیل بشه
    حقیقتش اگه راه بیفته کار بزرگی صورت میگیره تو زمینه موسیقی .یه چن سالی هست ک سبکه پراگرسیو راک رو کار میکنم البته ب صورت تجربی از موزیک های استاد استفاده میکنم و درک میکنم موزیکو خدارو شکر دو تا کار نسبتا دلخواه ب بازار فرستادم ک استقبال نسبتا خوبی شد.کار سومم هم بعد ی سال تحقیق ب نتیجه آهنگسازیش رسیدم ک میشه کار خوبی بشه .چن بیت از شعرو مینویسم ک با آیبنز غرق میشه.
    ایثار”
    چرا منو نمیفهمی..
    چرا هم حس من نیسی..
    توام برای این ایثار..
    چرا که..مث من نیسی….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.