کاپیتان تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک: بخش خصوصی ژیمناستیک را تنها گذاشته است

۱۶خردادماه،

کاپیتان تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: مسوولین ورزشی باید توجه بخش خصوصی را به ورزش‌های پایه مانند ژیمناستیک جلب کنند.

علیرضا فرخ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با اشاره به اعزام نشدن تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک به مسابقات جهانی کلمبیا اظهار کرد: نبود بودجه کافی اصلی‌ترین سبب نرفتن تیم ملی به این مسابقات بود، اگر به این مسابقات اعزام می‌شدیم نقطه مثبتی در کارنامه تیم ملی محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: متاسفانه فدراسیون با کمبود بودجه مواجه بود و با تخمین‌هایی که داشت به این نتیجه رسیدند که بهتر است تیم ملی به این مسابقات نرود.

کاپیتان تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک تصریح کرد: همچنین تا جایی که اطلاع‌ دارم رایزنی‌های فدراسیون ژیمناستیک با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به نتیجه‌ای نرسیده و بخش خصوصی نیز ما را تنها گذاشت.

وی با بیان این که آمادگی بسیاری در تیم ملی برای شرکت در این مسابقات وجود نداشت خاطرنشان کرد: از طرف دیگر اردوهای منسجم و منظمی نیز برگزار نشده بود که همه این مسائل بخاطر کمبود بودجه است.

فرخ افزود: درخواست ما از مسوولین ورزشی این است که توجه بخش خصوصی به این ورزش که یکی از ورزش‌های پایه نیز محسوب می‌شود را جلب کنند، متاسفانه بخش خصوصی به سبب نبود تبلیغات در برگزاری این مسابقات تمایلی به سمت ژیمناستیک ندارد.

ملی‌پوش تیم ایروبیک ژیمناستیک ایران یادآور شد: بعضی از ورزش‌ها مانند ژیمناستیک توانمندی و ظرفیت بسیاری در افتخار آفرینی در سطوح داخلی و بین‌المللی دارند که اگر دید بخش خصوصی به این رشته معطوف شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.