کاپیتان تیم ملی کاراته: تغییر ترکیب تیم عامل باخت به ترکیه بود/فداکار زحمات همه را هدر داد

۰۳م آذر ،

پس از آن که تیم ملی کاراته ایران در بخش کومیته تیمی با شکست برابر ترکیه از راهیابی به فینال مسابقات جهانی بازماند، کاپیتان تیم ملی گفت: متاسفانه قبل از ورود تیم به میدان مسابقه ترکیب تیم عوض شد و همه چیز را تغییر داد.

مازیار الهامی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به فرانسه اظهار کرد: قبل از مبارزه با ترکیه به یکباره ترکیب تیم ملی تغییر کرد و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم، البته داوری هم تا حدودی دخیل بود. متاسفانه در حالی که تنها یک دقیقه و ۴۰ ثانیه تا رسیدن به فینال فاصله داشتیم همه چیز از دست رفت.

وی افزود: برای رسیدن به این مرحله زحمت بسیار بسیاری کشیده بودیم و تیمهای ماداگاسکار، عربستان، اسلونی و صربستان (قهرمان دوره قبل جهان) را شکست داده بودیم و تنها ترکیه را پیش رو داشتیم.

کاپیتان تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه شکست از ترکیه بسیار تلخ بود، ادامه داد: در این مبارزه بسیار سخت مبارزان ما در رقابتهای اول و دوم مقابل نفرات خوب آنها مساوی گرفتند و فرخی در رقابت سوم با قدرت حریفش را شکست داد. در مبارزه چهارم حسن بیگی خوب مبارزه کرد ولی روی یک صحنه سه امتیاز از دست داد که باید بیشتر دقت می کرد.

وی در مورد مبارزه علی فداکار به عنوان نفر پنجم مبارز تیم ایران مقابل ترکیه گفت: در مورد او چیزی نمی توانم بگویم، چون بسیار بد بود و زحمات همه را به هدر داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.