کاپیتان سعید معروف از تیم ملی والیبال می گوید

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > والیبال – سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال همگروهی ایران را اتفاق خوب می داند.

به گزارش ممتاز؛ اگر چه کار سختی انتظار والیبالیست ها را می کشد اما باید نتایج تیم ایران باید طوری باشد که fivb را از انتخابش پشیمان نکند. معروف می گوید: «فکر می کنم این قرعه بهترین اتفاقی است که می توانست برای والیبال ایران بیفتد و یکی از افتخارات والیبال به حساب می آید. تیم هایی که در گروه دو می باشند سابقه بیشتری از ایران دارند. کشورهایی مثل آلمان و فرانسه.»

البته که همه ملی پوشان به خوبی می دانند شرایط لیگ ۲۰۲۴ با تجربه اول متفاوت است. کاپیتان تیم ملی این انتخاب را بی سبب نمی داند: «شک نکنید که این انتخاب بی سبب نیست. فدراسیون جهانی به هر حال قدرت والیبال ایران را درک کرده است. وگرنه به این راحتی به ایران آوانس نمی داد.»

معروف با این حال کار تیم را در این دوره سخت تر می داند: «طبیعتا ما کار سخت تری داریم. دیگر تجربه مطرح نیست. وظیفه مان سنگین تر شده است. آن هم حالا که در سید یک قرار گرفته ایم. ما به طور حتم باید با نتایج خوب توقع fivb را برآورده کنیم. طوری کار کنیم که مسئولان فدراسیون جهانی از انتخاب ایران پشیمان نشوند.»

به نظر او حالا هدف ایران باید صعود به دور دوم باشد و بس: «هرچند گروه راحتی نداریم اما همه تلاش ما باید برای صعود به دور بعد باشد. ما در گروهی بازی می کنیم که بازیهای بسیار سنگینی داریم. به هر حال بیاد بهتر از سال قبل بازی کنیم.»

کاپیتان تیم ملی والیبال البته نتیجه این بازی را بی تاثیر در قهرمانی جهانی نمی داند: «به هر حال دو ماه بعد از این رقابتها ما در قهرمانی جهان بازی داریم. نتیجه این بازیها تاثیر مستقیمی بر نتایج تیم در لهستان دارد.اگر اتفاق بدی نیفتد. بازیهای لهستان را تحث الشعاع قرار می دهد. با این حال بچه های ما هم با انگیزه بیشتری کار می کنند.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.