کاپیتان سیروس هنوز کاپیتان است / قوهای انزلی فردا سیاه پوش می شوند

۱۷فروردین۱۳،

سالگرد فوت قهرمانان از آن دست اتفاق هایی است که یاد آور افتخار های فراموش نشدنی آن هاست مثل همین ۱۸فروردین هر سال که داغ از دست دادن مهره محبوب فوتبال انزلی را تازه می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، سیروس قایقران کاپیتان شماره ۸ تیم ملی و بازیکن بزرگ و ستاره تیم ملوان بندر انزلی که از همان سنین کودکی و نوجوانی استعدادش در دنیای فوتبال را به رخ همه کشید.

قایقران در سال ۱۳۶۳  به تیم ملی دعوت شد و با استعداد و مهارت های منحصر به فرد و ابعاد اخلاقی مورد توجه خود توانست بازوبند کاپیتانی را از دهداری بگیرد.
 

تیمی که قایقران کاپیتانش بود به خوبی در مستطیل سبز هنرنمایی می کرد، در سال ۶۷ تیم ملی در جام ملت های آسیا در قطر سوم شد.

در سال ۶۹ ایران به قهرمانی در بازی های آسیایی پکن رسید و افتخارات بسیار دیگری که همه زاییده روحیه جنگندگی ناشی از  وجود ستاره هایی هم چون قایقران در تیم ملی حاصل شد.
 

افتخارات وی چه به عنوان بازیکن و چه تحت عنوان مربی ادامه داشت تا اینکه سرانجام در سال ۷۷ ستاره شمالی فوتبال کشور طی یک تصادف جان سپرد.
 

امروز بعد از گذشت ۱۵ سال، هنوز هم اهالی فوتبال و به ویژه مردم انزلی به یاد ستاره با اخلاق و حرفه ای خود که زود از میان ما رفت در سالگردش به سوگ می نشیند و این دیگر به اثبات رسیده که قهرمانان نمی میرند بلکه با یاد ونام و اخلاق و افتخاراتشان همواره در قلب هوادارانشان زنده اند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.